  • 1. Data: 2010-07-16 05:18:50
    Temat: AVR Studio 4 i symulacja
    Od: Jan Górski <g...@o...pl>

    Witam!
    Ostatnio mam więcej czasu i ruszyłem z buta z programowaniem uC.
    Programuję AVR atmega w WinAVR zintegrowanym ze środowiskiem AVR
    Studio 4. Ostatnio znalazłem w necie program wysyłający przez USART
    dane. Problemem w trybie "symulacji" w WinAVR jest brak możliwości
    logowania danych, albo ja nie umiem tego włączyć.
    Jak można obejrzeć znaki wysłane przez USART ?
    Jak można symulować wyświetlacz lcd na hd44780 ?
    Czy mógłbym poprosić jednocześnie o linki do dobrych tutoriali ? Może
    być po ang, polsku, ew ebooki. Programować w "c" umiem, przynajmniej
    na tyle, żeby z tym nie mieć problemu. Problem w "c" specjalizowanym
    pod mikrokontroler.

    Dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2010-07-16 13:13:19
    Temat: Re: AVR Studio 4 i symulacja
    Od: ZSz <z...@g...pl>

    W dniu 2010/07/16 07:18, Jan Górski pisze:
    > Jak można symulować wyświetlacz lcd na hd44780 ?

    Poszukaj czegoś, co się nazywa Hapsim. Ma wbudowany terminal i
    współpracuje z AVR Studio

  • 3. Data: 2010-07-16 13:15:01
    Od: ZSz <z...@g...pl>

    W dniu 2010/07/16 15:13, ZSz pisze:

    > Poszukaj czegoś, co się nazywa Hapsim. Ma wbudowany terminal i
    > współpracuje z AVR Studio

    miałem na myśli wyświetlacz lcd ;-),
    terminal zresztą też ma i parę innych użytecznych dodatków

  • 4. Data: 2010-07-16 17:22:16
    Od: Jan Górski <g...@o...pl>

    > Poszukaj czegoś, co się nazywa Hapsim. Ma wbudowany terminal i
    > współpracuje z AVR Studio

    Znalazłem to i ściągnąłem, działa bardzo fajnie.
    http://www.helmix.at/hapsim/

    Dzięki za pomoc.