  • 1. Data: 2015-11-10 11:42:38
    Temat: Absolute maximum ratings V_GS
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Panowie,

    W datasheecie 2N7002 jest napisane, że maksymalne napięcie
    bramka-źródło to +/-20V, ale non-repetitive <50us to +/-40V.
    Z czego wynika istnienie drugiego parametru? Naiwnie sądząc,
    to skoro tlenek wytrzyma 40V, to wytrzyma i 20. Albo nie
    wytrzyma w ogóle. Jakieś procesy degradacji tam zachodzą?
    Jakie?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2015-11-10 11:50:05
    Temat: Re: Absolute maximum ratings V_GS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Z czego wynika istnienie drugiego parametru? Naiwnie sądząc,
    >to skoro tlenek wytrzyma 40V, to wytrzyma i 20. Albo nie

    Nie wiem czy pamietasz jak pytalem - jak to jest, ze tenze tlenek w
    stosunku do drenu wytrzymuje np 400V ...

    >Jakieś procesy degradacji tam zachodzą?

    W kablach i tradycyjnych izolatorach zachodza. Wytrzymuje taki np
    50kV, a po minucie pod napieciem dym z niego leci.
    Ale zeby w mosfecie ?

    J.