  • 1. Data: 2012-09-26 18:54:34
    Temat: Acer Aspire D255 problem z prędkością wi-fi
    Od: KaBe <k...@o...pl>

    Witam

    Mam Neostradę 10Mb. Na kablu prędkość jest OK. Po przełączeniu na
    wbudowane w netbooka wi-fi prędkość to max 1,5Mb. Żeby yło ciekawiej
    wyłączyłem wbudowane wi-fi i podłączyłem adapter wi-fi do USB. Na
    adapterze USB prędkość jest ok. Wie ktoś o co chodzi?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2012-09-26 19:25:03
    Temat: Re: Acer Aspire D255 problem z prędkością wi-fi
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 26/09/2012 17:54, KaBe wrote:
> [...]
    > wyłączyłem wbudowane wi-fi i podłączyłem adapter wi-fi do USB. Na
    > adapterze USB prędkość jest ok. Wie ktoś o co chodzi?

    Jaki OS? Znając Acera jakiś power-save mode na k.sieciowej
    ( Hardware, Device Manager i sprawdź na k. wifi, czy nie ma
    oszczędzania energii...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel