  • 1. Data: 2014-08-29 21:35:57
    Temat: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Bezpłatny dostęp do internetu w Aero2 kosztuje 27 zł. Tyle trzeba
    zapłacić za wypożyczenie i przysłanie nam karty SIM, dzięki której
    otrzymać mamy stały, nielimitowany dostęp do internetu. Spółka oferuje
    dostep do internetu, gdyż taki był warunek przetargu na częstotliwości,
    który wygrała. Zobowiązanie to wygasa po trzech latach, czyli w grudniu
    2016 roku.
    Więcej na SE:
    http://www.se.pl/technologie/mobilnie/aero-2-interne
    t-za-27-zlotych-co-to-jest-jak-skonfigurowac_419834.
    html

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-08-29 23:10:31
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.08.2014 21:35, animka pisze:
    > Bezpłatny dostęp do internetu w Aero2 kosztuje 27 zł.
    no i....? Ci którzy chcieli - maja już simy ze 2 lata. Reszta ma to w
    dupie, bo przez ten czas można było się na pińcet innych promocji
    załapać. masz jeszcze 2 dni na 6giga za 6 zł na 60 dni...

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-08-30 00:03:22
    Temat: Re: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >no i....? Ci którzy chcieli - maja już simy ze 2 lata. Reszta ma to w
    >dupie, bo przez ten czas można było się na pińcet innych promocji

    dokladnie, ja tego sima wzialem i nie uzywam w ogole... chyba musze
    oddac, bez sensu taki internet :) wole pare zlotych wydac i miec full
    speed bez capci :D

  • 4. Data: 2014-08-30 01:38:57
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-30 00:03, sunwick pisze:

    > dokladnie, ja tego sima wzialem i nie uzywam w ogole... chyba musze
    > oddac, bez sensu taki internet :) wole pare zlotych wydac i miec full
    > speed bez capci :D

    same here... pierdolę to A2... przy okazji za traktowanie klientów,
    przyrzekłem sobie uroczyście, że w życiu nic od solarza nie wezmę.

  • 5. Data: 2014-08-30 02:06:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 54010f17$0$2359$6...@n...neostrada.pl

    > same here... pierdolę to A2... przy okazji za traktowanie
    > klientów,przyrzekłem sobie uroczyście, że w życiu nic od
    > solarza nie wezmę.

    Ja świadomie też nie. S. może oferować coś
    podstępnie -- przykładowo papier toaletowy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-08-30 16:23:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ltqq1o$pon$1@node1.news.atman.pl>,
    animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> [...]
    > dostep do internetu, gdyż taki był warunek przetargu na częstotliwości,
    > który wygrała. Zobowiązanie to wygasa po trzech latach, czyli w grudniu

    Tak czy siak - 27zl to oplata jednorazowa za karte sim. I w dodatku to
    kaucja zwrotna.
    CZego nie zrozumialas?
    :-(
    --
    TA

  • 7. Data: 2014-08-30 17:18:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-30 16:23, T...@s...in.the.world pisze:

    t-za-27-zlotych-co-to-jest
    > Tak czy siak - 27zl to oplata jednorazowa za karte sim. I w dodatku to
    > kaucja zwrotna.
    > CZego nie zrozumialas?
    > :-(

    Zdaje sie że to ty czegoś nie rozumiesz - nie wyłożysz 27 zł to nici z
    "darmowego" internetu. Tak, spory dylemat - dziecku bułki na 2 miesiące
    czy kasa na kartę do gównianego, zmodyfikowanego na niekorzyść klienta,
    w połowie trwania oferty, internetu.

  • 8. Data: 2014-08-30 17:37:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5401eb4d$0$2245$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > na 2 miesiące czy kasa na kartę do gównianego, zmodyfikowanego na niekorzyść
    klienta, w połowie trwania oferty, internetu.

    Ja dylematu nie mam. Już po kwadransie wpisywania kapcia jest dostęp
    na jedną godzinę!!! Bardzo szybki_inaczej, wszędzie_inaczej dosięga,
    stabilny_inaczej... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-08-30 23:05:26
    Od: Czarny Rudy Żyd Chińczyk <...@...c>

    On 30/08/2014 16:18, Trybun wrote:

> [...]
    > "darmowego" internetu. Tak, spory dylemat - dziecku bułki na 2 miesiące
    > czy kasa na kartę do gównianego, zmodyfikowanego na niekorzyść klienta,

    internet nie jest niezbedny do zycia. powiedzmy sobie szczerze: dla
    kogos kto ma takie dylematy jak ty - luksus. solorz chuj, bo daje za
    darmo, a powinien jeszcze doplacic i kazdemu osobiscie modem
    sprezentowac. mam to gowno jako awaryjny dostep do internetu, nie da sie
    z tego korzystac na dluzsza mete, ale potrafi uratowac dupe. do uzywania
    jako podstawowy dostep do internetu to sie nawet srednio nie nadaje.

  • 10. Data: 2014-08-31 00:40:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-29 23:10, ToMasz pisze:
    > no i....? Ci którzy chcieli - maja już simy ze 2 lata. Reszta ma to w
    > dupie, bo przez ten czas można było się na pińcet innych promocji
    > załapać. masz jeszcze 2 dni na 6giga za 6 zł na 60 dni...
    Kupiłam dawno temu kartę chyba za 1 zł. Stąd moje zdziwienie.
    I tak tego Aero2 nie używam, chyba, że internet-Lan by padł.

    --
    animka