  • 91. Data: 2014-09-24 17:59:18
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > ale bezpłatnie

    Płatnosc została wykonana wczesniej. Za całe społeczenstwo.
    Szkoda, ze kupujac taka usługe lepiej nie okreslono zasad jej
    udostepniania.

  • 92. Data: 2014-09-24 18:19:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lvuk12$i5t$...@d...me

    > a ty dalej swoje. Możesz nie korzystać. nikt Cię nie zmusza.
    > [ciach bełkot]

    Środków uniwersalnych (do wszystkiego -- czyli do niczego) jest wiele.
    Innym takim środkiem jest oskarżanie o bełkotliwe wypowiadanie myśli.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lvujfj$4gg$...@n...news.atman.pl

    > Uniwersalne chwyty:
    > (ale chyba nie {} chwytaki)

    > () zarzut niemerytoryczności
    > () zarzut postawy roszczeniowej
    > () zarzut niezdolności myślenia
    > (tak zwanego myślenia abstrakcyjnego)
    > () zarzut bezduszności (braku litości)

    () zarzut bełkotania

    Oczywiście (oczywiście? -- chyba oczywiście) mój interlokutor
    nie wykazuje mego bełkotania, a jedynie arbitralnie je stwierdza.

    bełkot m IV, D. -u, Ms. ~ocie; lm M. -y

    1. <<niewyraźna mowa>>

    Pijacki bełkot.

    przen.

    a) <<niezrozumiały tekst>>

    Artystyczny bełkot.

    b) DB. -a; lm M. -y

    <<osoba mówiąca szybko, niewyraźnie>>

    2. łow. <<głos wydawany przez tokującego cietrzewia; bulgot>>

    () masti nie wie, że Aero2 to darmowy internet wg Aero2
    () masti nie wie, co znaczy słowo 'farsa'
    () masti nie wie, że gramatyka związana jest z morfologią

    Ale ów masti -- zarzuca mi bełkotanie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 93. Data: 2014-09-24 19:17:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Leszku, oczekujesz ze kazda rzecz będzie zero jedynkowo ustalona w prawie?

    Rozmowa z Tobą jest równie owocna co rozmowa z osobnikiem o pseudonimie masti.

    Na jakiejś podstawie urząd musi oprzeć swój
    werdykt nawet/także wtedy, gdy jest arbitrem.

    -=-

    Skoro wczesne kapcie wg urzędu były złe -- założyć należy
    możliwość prawnego kwestionowania istnienia kapci w ogóle
    (także przez kogoś z nas -- kogoś, kto potrafi odczytać
    stosowne prawo) a tymczasem masti odrzuca taką ewentualność.

    Nie jest istotne tutaj, czy wiadome prawo jest jednoznacznie zapisane.

    Istotne jest tutaj to, że

    (A) masti zakłada, iż urząd uznał, więc tak jest
    (najwyraźniej masti uważa, że ów urząd nie
    ma możliwości popełnienia błędu)
    (B) masti zakłada, że obecne kapcie nie mogą być kwestionowane
    (czyli zakłada że nie ma możliwości kwestionowania
    kapci -- ani wcześniejszych, ani obecnych)
    (C) masti zauważył, że wcześniejsze kapcie zostały
    skutecznie/prawnie zakwestionowane przez urząd
    (a skoro urząd uznał -- uznał na pewno zgodnie
    z prawem, czyli IMO jeśli ten urząd coś
    zakwestionował -- wg osobnika o pseudonimie
    masti na pewno zakwestionował prawnie, co
    wynika pośrednio z punktu A)

    IMO masti gubi się w swych wywodach.

    -=-

    Co to za określenie -- 'zero jedynkowo'?

    Jesteś biegłym sądowym Pogorzelskim, który celowo kaleczy
    pisownię? Pogorzelski ma swój cel -- świadomie kaleczy
    pisownię, aby ,,w razie czego'' -- ,,zdjąć marynarkę''.

    BTW -- polubiłem związek frazeologiczny (skoro ma być
    ,,patetycznie'' -- niech będzie, aby masti był kontent;
    'kontent', czyli z francuska -- 'zadowolon', coby nie
    napisać -- 'zadowolony') 'zdjąć marynarkę' w sensie:

    -- uchylić się od odpowiedzialności
    -- uniknąć odpowiedzialności karnej
    -- uniknąć kary, jaką jest 'powieszenie za jaja'.

    Można by kolejnym ;) razem użyć opisu 'określenie
    idiomatyczne' w miejsce obecnego ;) tu 'związku
    frazeologicznego'. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Pozwolę sobie na opisanie godne innej grupy...

    Piszę posty, więc post_anowilem skorzystać z mobilnej
    aplikacji, w celu zlecenia przelewu wewnątrz banku
    merytorycznego... Dwie próby zlecenia via smartfon -- nie
    dały pożądanego rezultatu. Sięgnąłem tedy po tablet...
    Przelew zleciłem, ale efektu -- już w tablecie zobaczyć
    nie mogłem... Tak więc sięgnąłem znów po smartfon...

    Tu zaś oczętom moim ukazał się widok żałosny...
    Przelew wewnętrznie merytoryczny ;) poszedł, ale
    z historycznego punktu widzenia okazało się, że
    lipcowe odsetki od odsetek zgarnął w całości
    niejaki Mateusz Szczurek...

    To jest dopiero ,,obniżanie podatków''. :)
    Truskolaski budował skrzyżowania w dole (aby zjeżdżać
    w nie, nabierając szybkości i aby wyjeżdżać z nich,
    jak z dołka, tracąc szybkość) a rząd Tuska obniżał podatki...

    Wspólne konto potrafi dać 200% podatku, lub więcej. :)
    Mając małą kwotę na wspólnym oszczędnym, można doczekać
    się nielegalnego debetu skutkującego po latach utratą
    całego majątku -- w majestacie prawa...

    To jest dopiero PRAWO!!!

  • 94. Data: 2014-09-24 19:32:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Pytanie czy taka zmiana jest w dobrym tonie?

    To nie jest jedyne pytanie.

    Jeśli kapcie skutecznie blokują dostęp do Aero2 -- Solorz łamie umowę.

    Wg mnie kapcie skutecznie blokują mi dostęp, co widać
    wyraźnie wtedy, gdy porówna się zero (moją korzyć
    z Aero2 po zakapciowaniu) ze stanem wcześniejszym
    (z moją korzyścią płynącą z Aero2 sprzed zakapciowania).
    Można rzecz jasna błądzić sugerowaniem, iż być
    może w czasie okapciowywania pojawiły się inne
    (niezależne od Solorza) przeszkody w moim korzystaniu
    z Aero2, ale IMO akurat takie inne przeszkody trudno znaleźć.

    Tony to zupełnie inna dziedzina sztuki. ;)
    Nalezą raczej do muzyki. ;)

    -=-

    Ogólnie te (te, czyli Solorzowe) kapcie nie muszą być zgodne
    z prawem, skoro wcześniejsze takie (takie, czyli Solorzowe)
    kapcie zostały zakwestionowane prawnie. (piszę tu o ,,prawie
    osobnika o pseudonimie masti'', nie o polskim prawie w ogóle,
    bo nie znam uprawnień wiadomego urzędu) Skoro prawo dopuszcza
    kwestionowanie kapci w ogóle -- skąd ta pewność, że obecne
    kapcie są dobre/prawe?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 95. Data: 2014-09-24 19:39:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Nikt tutaj niczego nikomu nie daje za darmo...

    Masti ma pamięć wybiórczą. :) (jak typowy oszust czy krętacz)
    Pamięta, że Solorz coś ,,daje'', ale przy tym zapomina, że
    Solorz zobowiązał się do tego ,,dawania'' w zamian za to,
    że nie ,,da'' Fiskusowi.

    Tak wygląda zazwyczaj ,,dobroczynność skomplikowana''. :)

    Fiskus nie zabrał Solorzowi zwyczajowych/należnych 2 miliardów
    plnów -- w zamian za co Solorz miał dawać ludności dostęp do
    swoich sieci. Tymczasem Solorz nie dając Fiskusowi należnych
    pieniędzy, zabrał ludziom dostęp do swoich sieci. :)

    Sprawa jasna -- a jednak masti udaje, że nie pojmuje, o co nam chodzi...

    -=-

    Solorz kradnie i demoralizuje. Zarabia dupą (małżeństwami
    i rozwodami) oraz krętactwem, podpierając się moralnymi
    karłami takimi jak masti.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 96. Data: 2014-09-24 19:52:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lvunj9$e93$...@d...me

    > ale bezpłatnie

    Nie bezpłatnie, ale w zamian za niezapłacenie 2 miliardów złotych.

    -=-

    Masti udaje, że zapomniał o tym, iż Solorz nie zapłacił Fiskusowi
    za to, co wziął od społeczeństwa. :) Fiskus dał Solorzowi za darmo
    to, co innym osobom (konkurentom Solorza) sprzedaje.

    I tenże Fiskus, aby uzupełnić braki, zwiększa obciążenia
    fiskalne ludziom, którzy mieli korzystać z Aero2. :)

    IMO nawet kot zrozumie, o co tutaj chodzi;
    tymczasem masti -- udaje, że nie rozumie. :)

    Masti jest jak małe dziecko, przyłapane na
    podkradaniu dżemu ze słoika, które (trzymając
    swymi rękami odkręcony słoik z tymże dżemem)
    swymi umorusanymi tymże dżemem ustami zapewnia
    dorosłych, iż ,,był tu jakiś obcy pan, który
    wyżarł dżem ze słoika''...

    Moje koty (a kiedyś miewałem koty na utrzymaniu)
    zwyczajowo nie jadły ze stołu. W ostateczności,
    gdy były zbyt mocno głodne, zanim zjadły coś,
    co znalazły na stole -- zrzucały to coś (to
    jedzenie) na podłogę...

    Mogły oczywiście jeść prosto ze stołu i udawać, że to nie
    one jadły. ;) Jednak wolały ,,drogę prawną'' -- z podłogi
    jeść mogły a że nieumyślne ;) zrzucenie czegoś ze stołu
    na podłogę zwyczajowo nie było karane, zatem...

    Czy kot potrafi myśleć? Jeśli kot nie potrafi
    myśleć -- czy może coś uczynić umyślnie bądź
    bezmyślnie?

    -=-

    Masti zestawiony z typowym kotem ukazuje, że jednak koty potrafią myśleć. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 97. Data: 2014-09-24 19:57:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Płatnosc została wykonana wczesniej.

    Wykonujący ją wykazał się tak zwanym gestem -- za
    około 200 tysięcy juserów zapłacił rezygnacją
    z poboru/pobrania około 2 miliardów plnów.

    Około 10 kpln na jusera. Za te pieniądze kupiłbym
    i najlepszy tablet, i najlepszy smartfon, i jeszcze
    starczyłoby mi na batoniki czy lejzy oraz na dziewiczy lejek... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 99. Data: 2014-09-24 19:59:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > To nie jest jedyne pytanie.

    Byc moze.

    > Jeśli kapcie skutecznie blokują dostęp do Aero2 -- Solorz łamie umowę.

    Zlożyłes zawiadomienie?

  • 98. Data: 2014-09-24 19:59:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Rozmowa z Tobą jest równie owocna co rozmowa z osobnikiem o
    > pseudonimie masti.

    A mimo to odpowiadasz...
    Jakies masochistyczne ciągoty?

    > Na jakiejś podstawie urząd musi oprzeć swój
    > werdykt nawet/także wtedy, gdy jest arbitrem.

    Oczywiscie. Ja nie twierdze, ze nie ma byc prawa w ogole.
    Ja twierdze, ze nie wszystko moze byc opisane w kazdym aspekcie.

  • 100. Data: 2014-09-24 23:24:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Zlożyłes zawiadomienie?

    Tak -- i nawet wiem, że je czytałeś. :)

    -=-

    Gdy urzędnika wyzwiesz na grupach dyskusyjnych od (wiadomo
    od czego) przeczyta to i zaproponuje Ci ,,ugodę'', ale gdy
    napiszesz o łamaniu prawa -- przeoczy to...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'