  • 1. Data: 2013-07-23 02:55:35
    Temat: Aero2 Olecko i Gołdao
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy w Olecku i w Gołdapi jest Aero2?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-07-23 04:49:18
    Temat: Re: Aero2 Olecko i Gołdao
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote in <news:kskkaj$56j$1@speranza.aioe.org>
    > Czy w Olecku i w Gołdapi jest Aero2?

    Najprawdopodobniej nie bedziesz miaó tam zasiegu.
    Wpisujesz miasto w szukajke, Filtr sieci => Aero2
    http://mapa.btsearch.pl
    http://jdtech.pl/2011/11/aero2-jak-sprawdzic-ze-jest
    esmy-w-zasiegu-2.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2013-07-23 14:00:47
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-23 04:49, astro pisze:

    > Wpisujesz miasto w szukajke, Filtr sieci => Aero2
    > http://mapa.btsearch.pl
    > http://jdtech.pl/2011/11/aero2-jak-sprawdzic-ze-jest
    esmy-w-zasiegu-2.html
    Mapka swoją drogą, ale warto sprawdzić na miejscu. U mnie według mapy
    jest sygnał cud-miód a musiałem dokupić antene zewnętrzną, bo bez niej
    sygnał był tylko przy oknie i tylko czasami.
    Jacek

  • 4. Data: 2013-07-23 15:30:54
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Jacek wrote in <news:51ee706f$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    > Mapka swoją drogą, ale warto sprawdzić na miejscu. U mnie według mapy
    > jest sygnał cud-miód a musiałem dokupić antene zewnętrzną, bo bez niej
    > sygnał był tylko przy oknie i tylko czasami.

    Ale w druga strone to raczej nie dziala. Tzn jesli Aero2 nie ma pozwolenia
    na nadajnik w znacznej odleglosci od interesujacego miejsca, to to na pewno
    nie bedzie dzialac (no chyba, ze sa jakies braki w bazie...).

    Warto tez wiedziec, co oznaczaja pozycje w menu Filtr danych zrodlowych
    http://mapa.btsearch.pl/info/datasource

    http://jdtech.pl/2013/03/jak-sobie-radzic-ze-slabym-
    sygnalem-krotki-poradnik.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2013-07-23 16:38:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" kskqve$1vh$...@u...news.interia.pl

    > Najprawdopodobniej nie bedziesz miaó tam zasiegu.

    A może jest na grupie ktoś z Olecka lub z Gołdapi?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-07-23 16:42:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" ksm0ie$at4$...@u...news.interia.pl

    > http://jdtech.pl/2013/03/jak-sobie-radzic-ze-slabym-
    sygnalem-krotki-poradnik.html

    Tego analfabety nie warto brać pod uwagę.

    na prawdę

    Liczba dBm jest to jedyny na prawdę wartościowy wskaźnik informujący
    nas bezpośrednio o mocy sygnału odbieranego przez modem.

    U tego człowieka jest masa ordynarnych błędów ortograficznych,
    jest chaos wypowiedzi, są błędy merytoryczne...

    No i są zapewnienia typu:

    Zaraz, przecież przed chwilą napisałem, że te kreski
    nic nie znaczą? Nie, nie mam rozdwojenia jaźni

    Takie wypowiedzi mogą sporadycznie pojawić się
    w wypowiedziach ustnych, ale nie na stronie WWW.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-07-23 19:56:26
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 23.07.2013 Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał/a:

    > "astro" kskqve$1vh$...@u...news.interia.pl

    > A może jest na grupie ktoś z Olecka lub z Gołdapi?

    W Olecku, zapomnij.
    Jest lokalny dostawca internetu, oferuje stacjonarny dostęp o podobnych
    parametrach do Aero2. Za jedyne 50zł miesięcznie :)
    download - 1120kb/s
    upload - 512kb/s
    Kosztów przyłączenia nieznam. Zapewne są równie atrakcyjne.

    To się nazywa biznes. Firma, to Milichsoft.

  • 8. Data: 2013-07-24 00:13:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "grapeli23" ksmg4a$f4j$...@d...me

> [...]
    > upload - 512kb/s
    > Kosztów przyłączenia nieznam. Zapewne są równie atrakcyjne.

    > To się nazywa biznes. Firma, to Milichsoft.

    http://www.milichsoft.pl/ <-- tu jest nieco lepiej

    http://www.milichsoft.pl/cennik

    Kultowa 340 TPlinka już za jedyne 79 pln.
    U mnie takie coś leży bezczynnie ponad rok.

    Ale za coś jest i 4.99 miesięcznie -- za dzierżawę tej 340?

    Trochę boję się tego Olecka...
    W Gołdapi pewnie jeszcze bliżej do carskiej Rosji...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-07-27 19:11:08
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    > nic nie znaczą? Nie, nie mam rozdwojenia jaźni
    >
    > Takie wypowiedzi mogą sporadycznie pojawić się
    > w wypowiedziach ustnych, ale nie na stronie WWW.

    No, skoro dla ciebie forma jest ważniejsza od treści.. I nie przesadzaj
    z tą "całą masą ordynarnych błędów".