  • 1. Data: 2013-07-20 11:38:31
    Temat: rok ważności konta w prepaidzie play - jak ustawić?
    Od: z...@g...pl

    na razie ustawiłem taryfę "konto ważne rok"
    i pamietam że trzeba jeszcze włączyć dodatkowo
    jakąś pseudopromocyjną usługę o podobnej nazwie
    inaczej doładowanie wydłuży ważność tylko 2 dni

    szukam informacji o jakimś krótkim kodzie który
    włącza tę usługę bo w play24.pl nie ma takiej
    opcji, która pozwoliłaby mi ją włączyć.

    chcę doładować przeniesiony do play nr kwotą 5zł
    i boję się dokonać doładowania zanim włączę usługę

    czy ktoś z tutejszych fachowców może mi pomóc?!

  • 2. Data: 2013-07-20 11:53:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 20 Jul 2013 02:38:31 -0700 (PDT),
    z...@g...pl wrote:

> [...]
    >i boję się dokonać doładowania zanim włączę usługę
    >
    >czy ktoś z tutejszych fachowców może mi pomóc?!

    Po pierwsze sprawdź jaką masz taryfę *111*49*1#
    Jeśli to play na kartę rok ważności konta to wystarczy doładować za
    5pln i konto będzie ważne rok. Nigdy w play nie trzeba było włączać
    włączać takiej usługi jak rok ważności konta więc nie wiem skąd masz
    takie dane. Co do tych taryf to jest ich w sumie 3 z roczną ważnością
    konta. Nie chcę mi się tego tłumaczyć więc poczytaj sobie sam i
    wybierz która taryfa najbardziej ci odpowiada:
    http://forumplay.pl/showthread.php/6765-FAQ-Taryfy-p
    lay-fresh-z-roczn%C4%85-wa%C5%BCno%C5%9Bci%C4%85-kon
    ta

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-07-20 15:30:08
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 11:53:31 +0200, dizel napisał(a):

> [...]
    > 5pln i konto będzie ważne rok. Nigdy w play nie trzeba było włączać
    > włączać takiej usługi jak rok ważności konta więc nie wiem skąd masz

    Dokładnie. Żadnych kodów.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 4. Data: 2013-07-28 19:43:45
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Dokładnie. Żadnych kodów.

    A jak masz inną taryfę, to zmień na któryś z profili z roczną ważnością,
    odczekaj, aż rzeczywiście zmienią ten profil, i dopiero doładuj.

    --
    Grzexs