  • 1. Data: 2012-02-12 19:41:01
    Temat: Aero2 - modem play Huawei E173
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    Mam karte sim z Aero2 - odebrana chyba 3-6 miesiecy temu i nie uzywana
    jeszcze.
    Mam tez nowy - w pudelku - modem Huawei E173 - na pudelku logo PLAY.
    Czy ten modem bedzie dzialal z Aero2?
    Jak to skonfigurowac? Co instalowac a co nie?

    A moze jest jakas nowa wersja modemu o oznaczeniu "2" i tylko ta dziala?
    Bo w internecie raz pisza, ze e173 dziala z aero. Innym razem mam info, ze
    nie bedzie dzialac.
    Sprawdzac na zywo nie chce bo jak karta nie bedzie smigac - oddam. Tak samo
    sprobuje zrobic z modem.
    Oba produkty nie sa uzywane.

  • 2. Data: 2012-02-12 19:57:59
    Temat: Re: Aero2 - modem play Huawei E173
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Halinke wrote:
    > Mam karte sim z Aero2 - odebrana chyba 3-6 miesiecy temu i nie uzywana
    > jeszcze.

    Tzw. nowa karta z blokadą TS11.

    > Mam tez nowy - w pudelku - modem Huawei E173 - na pudelku
    > logo PLAY. Czy ten modem bedzie dzialal z Aero2?

    W zasadzie tak, choć może sprawiać problemy.

    > Jak to skonfigurowac? Co instalowac a co nie?

    1. Instalować normalnie.
    2. Odblokować UMTS 900 MHz za pomocą Top NetInfo:
    http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-polegaja-prob
    lemy-z-huawei-e169.html
    3. Skonfigurować w aplikacji Play Online mniej więcej tak:
    http://jdtech.pl/2011/07/aero2-jak-nawiazac-polaczen
    ie-z-siecia.html

    > A moze jest jakas nowa wersja modemu o oznaczeniu "2" i tylko ta dziala?

    Ty masz tę wersję. Zdejmij klapkę chroniącą gniazdo SIMa - tam masz
    napisane: E173u-2.

> [...]
    > ze nie bedzie dzialac. Sprawdzac na zywo nie chce bo jak karta nie
    > bedzie smigac - oddam. Tak samo sprobuje zrobic z modem. Oba produkty

    Dasz radę, uwierz w siebie, nie poddawaj się, to tylko mały, niegroźny,
    bezpłatny internet :)

    Jakub

  • 3. Data: 2012-02-12 20:20:39
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

> [...]
    > napisane: E173u-2.

    > Dasz radę, uwierz w siebie, nie poddawaj się, to tylko mały, niegroźny,

    modem z promocji mbank.
    karta sim odebrana chyba w sierpniu 2011.
    Nie otwieram jeszcze pudelka z modemem bo jesli nie dziala to zwracam.
    Da sie sprawdzic bez otwierania pudelka czy to e173 czy e173u2?

  • 4. Data: 2012-02-12 21:28:47
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Halinke wrote:
    > modem z promocji mbank.
    > karta sim odebrana chyba w sierpniu 2011.

    I tak nowa.

    > Nie otwieram jeszcze pudelka z modemem bo jesli nie dziala to zwracam.
    > Da sie sprawdzic bez otwierania pudelka czy to e173 czy e173u2?

    Nie da się sprawdzić, ale Play nie sprzedawał nigdy innych, niż E173u-2.
    I przy okazji: modem E173x-x nigdy nie istniał w wersji bez tych trzech
    znaczków na końcu.

    Jakub

  • 5. Data: 2012-02-12 21:31:06
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    wielkie dzieki za info.

  • 6. Data: 2012-02-12 22:26:03
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Halinke" <H...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > bedzie dzialac.
    > Sprawdzac na zywo nie chce bo jak karta nie bedzie smigac - oddam. Tak samo

    'otwarcie' karty bdi przeciez nie ma na nic wplywu, to raz

    jaki masz modem jest wyraznie napisane, to dwa

    http://www.mbank.pl/telefonia/internet/modemy/index.
    html#tabs=2

    Internet mobilny z modemem Huawei e173U-2

    nie widze nic o mozliwosci oddania modemu, wiec zakladam ze masz na
    to 10 dni od momentu zawarcia umowy poza lokalem przedsiebiorstwa,
    a pozniej nic z tego, to trzy

  • 7. Data: 2012-02-15 06:45:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4f381f18$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Halinke" <H...@w...pl> wrote:

    > Nie otwieram jeszcze pudelka z modemem bo jesli nie dziala to zwracam.
    > Da sie sprawdzic bez otwierania pudelka czy to e173 czy e173u2?

    U mnie bylo napisane na pudelku.
    Sprawdz dokladnie.

    TA

  • 8. Data: 2012-02-15 11:39:15
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    T...@s...in.the.world wrote:
    > U mnie bylo napisane na pudelku.
    > Sprawdz dokladnie.

    Na pudełku zewnętrznym ze starterem - jest napisane, na pudełku samego
    modemu - nie ma.

    Jakub