  • 1. Data: 2014-07-02 20:36:59
    Temat: AfterShot Pro 2 wyszedł.
    Od: JD <j...@g...com>

    Jak w temacie, miałem pisać dłuższe żale nad jego porażką,
    ale nie będę zanudzał.

    Powiem tylko, że ASP 1.x był gorszy od Bibble Pro5.23,
    które kupił Corel,
    a ASP 2.x jest już żenująco gorszy od ASP 1.x choć 64 bitowy.

    Jeśli ktoś poszukuje dobrej wywoływarki, to niech omija program Corela.

    JD

  • 2. Data: 2014-07-02 23:05:50
    Temat: Re: AfterShot Pro 2 wyszedł.
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-07-02 20:36, JD pisze:

    > Jeśli ktoś poszukuje dobrej wywoływarki, to niech omija program Corela.

    Corelowi w ogóle nie najlepiej się powodzi. Kiedyś pracowałem w ich
    pakiecie przez lata całe. Był niedrogi a funkcjonalność podobna lub
    nawet lepsza od Adobe. Niestety od paru lat jedyna rzecz jaka zmienia
    się w ich produktach: to indeks wersji. Ba! Nawet poprawki błędów
    zaczęli udostępniać za opłatą. Szkoda... ta firma kończy swoją
    egzystencję coś tak przeczuwam. :-(

    Marek