  • 1. Data: 2014-07-02 09:32:30
    Temat: DxO Optics Pro 7 Elite za darmo do konca lipca
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Wywolywaczka RAW
    www.dxo.com/intl/photography/dxo-optics-pro/photo-so
    ftware
    do pobrania bezplatnie do konca lipca.
    http://sharewareonsale.com/s/dxo-optics-pro-elite-sa
    le
    Jest to starsza wersja, wiec nie obsluguje najnowszych aparatow.
    www.dxo.com/sites/dump.dxo.com/files/dxoimages/photo
    /contest/2014-06-practical-photography/cameras_suppo
    rted_by_dxo_pptics_pro_7.pdf
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2014-07-02 12:59:28
    Temat: Re: DxO Optics Pro 7 Elite za darmo do konca lipca
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-07-02 09:32, astro pisze:
> [...]
    > www.dxo.com/sites/dump.dxo.com/files/dxoimages/photo
    /contest/2014-06-practical-photography/cameras_suppo

    Warto wspomnieć, że nie tylko w tym jest różnica - brak jest w tej
    wersji najistotniejszej zmiany - odszumiania w trybie prime. Praktycznie
    tylko ta jedna opcja (no i może korekta perspektywy) stanowi atut
    programu. Niestety prymitywna funkcjonalność względem LightRooma czy ACR
    bardzo limituje zastosowanie DxO Optics, a szkoda.

    Warto również wspomnieć, że darmowa licencja dla wersji 7 generuje rabat
    w postaci cen upgrede'owych do wersji 9.

    Marek

  • 3. Data: 2014-07-02 13:32:06
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-07-02 12:59, Marek pisze:

    > Warto również wspomnieć, że darmowa licencja dla wersji 7 generuje rabat
    > w postaci cen upgrede'owych do wersji 9.

    Niestety nieaktualne... wyczytałem, że darmowa licencja nie upoważnia do
    rabatów. Ale jest też plus. Wersja 9 jest teraz tańsza o 100 Euro i
    wynosi 199 Eur a poprzez zaproponowany system zakupów - nawet 159 Eur.

    Marek