  • 1. Data: 2010-07-10 13:55:50
    Temat: Aktywacja numeru Play Fres
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Właśnie kupiłem mój pierwszy starter (do tej pory mam tylko tel.
    służbowy) i mam do was kilka pytań.

    Z tego co przeczytałem w instrukcji to aktywacja numeru polega na
    wykonaniu pierwszego połączenia.

    Z tym że mi ten telefon będzie na razie służył do obsługi
    bankowości elektronicznej tzn. odbieranie SMS z kodami z banku.

    Z tego co zauważyłem, mogę odbierać SMS chociaż numeru nie
    aktywowałem, połączenia przychodzące NIE przyjmuje.

    Czy to tak działa że SMS działa bez aktywacji karty? Gdyby tak
    było to w sumie mi to wystarczy do odbierania samych SMS do końca
    ważności karty (2 lata)

    Czy jest inny sposób na aktywowanie karty np. wysyłając SMS ? Nie
    chcę na razie sprawdzać aby sobie go nie aktywować :)

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-07-10 14:03:37
    Temat: Re: Aktywacja numeru Play Fres
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-07-2010 o 15:55:50 Damian Niusy <b...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy jest inny sposób na aktywowanie karty np. wysyłając SMS ? Nie
    > chcę na razie sprawdzać aby sobie go nie aktywować :)

    Sknerstwo ludzkie nie zna granic ;P
    Wykonaj połączenie, doładuj za piątaka i na rok masz z głowy.

    BTW.
    A aktywacja numeru (karty) nie jest jednoznaczna z pierwszym zalogowaniem?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-07-10 14:26:03
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Hej

    > Sknerstwo ludzkie nie zna granic ;P
    Mam nadzieje że moja oszczędność Ci nie przeszkadza.

    > Wykonaj połączenie, doładuj za piątaka i na rok masz z głowy.

    Wiem ale po co jak i tak do rozmów używam służbowego.
    A tak to dopiero po 2 latach doładuje za piątaka i mam numer za 10
    zeta ważny przez 3 lata.

    > BTW.
    > A aktywacja numeru (karty) nie jest jednoznaczna z pierwszym
    > zalogowaniem?

    No właśnie tego nie wiem i chyba raczej nie bo jak dzwonię do
    siebie to mam coś takiego:
    Abonet wybranego numeru nie przyjmuje połaczeń przychodzących.

    Damian

  • 4. Data: 2010-07-10 17:25:16
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    > No właśnie tego nie wiem i chyba raczej nie bo jak dzwonię do
    > siebie to mam coś takiego:
    > Abonet wybranego numeru nie przyjmuje połaczeń przychodzących.

    jak sie zalogowales do sieci to juz karta jest aktywna

  • 5. Data: 2010-07-10 18:27:46
    Temat: Re: Aktywacja numeru Play Fresh
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak sie zalogowales do sieci to juz karta jest aktywna

    No chyba że tak, szkoda.
    Czyli od dzisiaj mam 20 dni na wychodzące i 20+90 dni na
    przychodzące.
    A co potem się dzieje jak po tym okresie nie doładuję mam jeszcze
    jakiś czas na doładowanie czy od razu karta i numer jest blokowany
    i trzeba kupić nowy starter.

    Damian

  • 6. Data: 2010-07-10 19:20:31
    Od: "Qleczka" <eurofrodi@(spam)gmail.com>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A co potem się dzieje jak po tym okresie nie doładuję mam jeszcze
    > jakiś czas na doładowanie czy od razu karta i numer jest blokowany

    A jakie informacje podaje telefon po wpisaniu *101# <zielona słuchawka> ?

  • 7. Data: 2010-07-10 19:41:02
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Qleczka" <eurofrodi@(spam)gmail.com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i1ae2u$j9$1@news.onet.pl...

    Niektórzy gówno by z pod siebie zjedli żeby "zaoszczędzić".

    Darek

  • 8. Data: 2010-07-10 20:46:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    darek638 pisze:

    > Niektórzy gówno by z pod siebie zjedli żeby "zaoszczędzić".

    A inni nawet nie spojrzą na internetowy słownik ortograficzny, bo
    szkoda prądu pewnie.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-07-10 21:30:59
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-07-10 21:41, darek638 pisze:
    > Użytkownik "Qleczka" <eurofrodi@(spam)gmail.com> napisał w wiadomości

    > Niektórzy gówno by z pod siebie zjedli żeby "zaoszczędzić".
    >
    > Darek

    Sroga ocena.
    Autor zapytał i prosi o odpowiedź a nie ocenę postępowania ;)
    Nie ta grupa, bo od odpowiedzi o oszczędnościach będzie bankowa.
    A odpowiedź merytoryczna zdaje się była wyżej.

  • 10. Data: 2010-07-10 21:32:01
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > A jakie informacje podaje telefon po wpisaniu *101# <zielona
    > słuchawka> ?

    Tego własnie miałem nie robić.
    *101# <zielona słuchawka właśnie aktywowało mi numer:
    ... do wykorzystania do 2010-07-30 23:23:10

    i przyszedł SMS Witaj w Play Fresh.

    Czyli numer caly czas był nieaktywny

    A chciałem potestować jak się da długo tak odbireać SMS bez
    aktywowania numeru :(

    --
    Damian