  • 1. Data: 2010-07-10 14:37:17
    Temat: PIN2 Play Fresh
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam raz jeszcze.

    Na mojej nowej karcie mam PIN i PUK a w komórce mam możliwość
    zmiany PIN2 ale nie wiem gdzie go znaleźć. Może ktoś pomoże.

    --
    Damian

  • 2. Data: 2010-07-12 05:02:48
    Temat: Re: PIN2 Play Fresh
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Damian Niusy rzecze:

    > Na mojej nowej karcie mam PIN i PUK a w komórce mam możliwość
    > zmiany PIN2 ale nie wiem gdzie go znaleźć. Może ktoś pomoże.

    Nie dają do startera. Zadzwoń do BOK i poproś- dadzą
    (najlepiej od razu PUK2).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-07-12 13:24:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-07-2010 o 16:37:17 Damian Niusy <b...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Witam raz jeszcze.
    >
    > Na mojej nowej karcie mam PIN i PUK a w komórce mam możliwość
    > zmiany PIN2 ale nie wiem gdzie go znaleźć. Może ktoś pomoże.

    A do czego może się przydać PIN2 we Freshu?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-07-12 13:34:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    napisał(a):

    >A do czego może się przydać PIN2 we Freshu?

    Na przyklad do aktywacji przypisanej do karty SIM blokady polaczen na numery
    spoza specjalnej ksiazki telefonicznej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-07-13 05:19:20
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Piotr M rzecze:

    > A do czego może się przydać PIN2 we Freshu?

    Na przykład do zliczania kosztu rozmów w telefonie.

    --
    Dominik (& kąpany)