  • 1. Data: 2009-05-14 08:11:41
    Temat: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Jeśli ktoś ma ochotę na kultową "Książkę o fotografowaniu" Andrzeja
    Mroczka, porządne wydanie II, nie jakiś tam Helion po 38,50 za
    kilogram :-) to informuję, że wystawiłem od 1 zł, bez ceny minimalnej:

    http://www.allegro.pl/item634236594_mroczek_ksiazka_
    o_fotografowaniu_rarytas.html

    Aukcja skończy się we wtorek, 19 maja, o godzinie 13:25.

    Czarek

  • 2. Data: 2009-05-14 23:50:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

> [...]
    o_fotografowaniu_raryt
    > as.html
    > Aukcja skończy się we wtorek, 19 maja, o godzinie 13:25.

    Z ciekawości, czym się różni porządne wydanie II, od tego
    wydania II heliona po 38,50 za kg?
    Bo tak się składa, że posiadam wydanie I od Ciebie, wydanie II z heliona
    i jest ono o niebo lepiej wykonane, niż te pierwsze. Nie zapominaj także, że
    w helionie wysyłka jest za darmo i dodatkowo jak się człowiek uprze to
    promocję dającą 30% zniżki można upolować. Ze 3x to spokojnie już ta książka
    w promocji dnia była.

  • 3. Data: 2009-05-15 00:41:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <3...@j...go
    oglegroups.com>,
    Czarek <4...@g...de> wrote:

    > Jeśli ktoś ma ochotę na kultową "Książkę o fotografowaniu" Andrzeja
    > Mroczka, porządne wydanie II, nie jakiś tam Helion

    A czym rozni sie to kultowe od ostatniego?

    TA

  • 4. Data: 2009-05-15 05:51:46
    Od: bans <g...@o...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Z ciekawości, czym się różni porządne wydanie II, od tego
    > wydania II heliona po 38,50 za kg?

    Porządne sprzedaje Czarek.

    Zawsze jak on coś sprzedaje, to mam wrażenie, że widzę gościa, który
    sprzedaje maść na szczury...

    "Maść na szczury, maść na szczury, wyciągamy szczura z dziury, smarujemy
    go palcami, pod pachami, za uszami. Maść kosztuje jedna dycha, pół
    godziny i szczur zdycha!"

    --
    bans

  • 5. Data: 2009-05-15 06:22:27
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):
    > In article
    > <3...@j...go
    oglegroups.com>,

    > A czym rozni sie to kultowe od ostatniego?

    A może ktoś wytłumaczy co takiego wspaniałego jest w tej książce?
    Przeglądałem i taka sobie. Jakoś mnie nie zachwyciła. Zresztą z tego co
    jest na rynku w tej chwili to poza książkami dotyczącymi jakiś wąskich
    specjalizacji w fotografii mało jest wartościowych pozycji.

    wer

  • 6. Data: 2009-05-15 06:52:45
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bans" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > go palcami, pod pachami, za uszami. Maść kosztuje jedna dycha, pół godziny
    ***
    inna wersja :p "Maść na szczury, maść na szczury, łapiemy szczura za siura,
    smarujemy go pod włos, po godzinie smarowania szczur umiera z wyczerpania"

  • 7. Data: 2009-05-15 07:36:45
    Od: "mm" <m...@g...pl>

    ;)

    > A czym rozni sie to kultowe od ostatniego?

    tu chodzi jedynie o kult sprzedającego
    pozdr
    mm

  • 8. Data: 2009-05-15 08:01:11
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 15 Maj, 01:50, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

    > Z ciekawości, czym się różni porządne wydanie II, od tego
    > wydania II heliona po 38,50 za kg?

    Najprościej mówiąc tym, że coś takiego, jak "wydanie II heliona" nie
    istnieje :->

    > Bo tak się składa, że posiadam wydanie I od Ciebie,

    Może kupione ode mnie, ale wydane przez Koroprint.

    > wydanie II z heliona

    Łał, chciałbym to zobaczyć; jedyny egzemplarz, biały kruk :-)

    > w helionie wysyłka jest za darmo i dodatkowo jak się człowiek uprze to
    > promocję dającą 30% zniżki można upolować. Ze 3x to spokojnie już ta książka
    > w promocji dnia była.

    Myślisz, że promocję robi się na towary, które się świetnie sprzedają?

    Czarek

  • 9. Data: 2009-05-15 08:02:45
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 15 Maj, 02:41, T...@s...in.the.world wrote:

    > A czym rozni sie to kultowe od ostatniego?

    Jakbyś zajrzał do aukcji, to byś przeczytał w opisie.

    Czarek

  • 10. Data: 2009-05-15 08:06:42
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 15 Maj, 07:51, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Porządne sprzedaje Czarek.

    Tak się składa, że Czarek sprzedaje to, co jest wartościowe dla
    klientów. Książki do palenia w kominku wydają i sprzedają inni :)

    > Zawsze jak on coś sprzedaje, to mam wrażenie, że widzę gościa, który
    > sprzedaje maść na szczury...

    KF Ci się popsuł? :)

    Czarek