  • 1. Data: 2009-05-13 12:28:25
    Temat: Foto-cyfra w Krakowie
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Witam
    Czy ktoś wie co może się dziać z w/w firmą na ul.Karmelickiej 8

    Nie odpowiadają na e-maila i telefony :(

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 2. Data: 2009-05-13 14:17:15
    Temat: Re: Foto-cyfra w Krakowie
    Od: <s...@a...pl>

    > Witam
    > Czy ktoś wie co może się dziać z w/w firmą na ul.Karmelickiej 8
    > Nie odpowiadają na e-maila i telefony :(

    Rok temu mi próby skontaktowania trwały 4 dni... ale się udało. POnoccały czas
    byli wówczas zajeci, albo poczta nie dochodziło, albo telefon nie dzwonił...

  • 3. Data: 2009-05-13 15:37:28
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    s...@a...pl pisze:

    > Rok temu mi próby skontaktowania trwały 4 dni... ale się udało.
    > POnoccały czas byli wówczas zajeci, albo poczta nie dochodziło, albo
    > telefon nie dzwonił...

    Nic powalczę dalej z kontaktem do nich;]

    Jak w tamtym roku nie miałem problemu z kontaktem z nimi, w tym mi się
    zachciało i jakoś drugi dzień Cisza:(

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 4. Data: 2009-05-13 16:56:43
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Nic powalczę dalej z kontaktem do nich;]
    >
    > Jak w tamtym roku nie miałem problemu z kontaktem z nimi, w tym mi się
    > zachciało i jakoś drugi dzień Cisza:(

    A po co chcesz z nimi sie kontaktowac? ;)

    Zagladalem tak kilka razy i nie widzialem nic ciekawego :)

  • 5. Data: 2009-05-13 17:25:20
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > A po co chcesz z nimi sie kontaktowac? ;)
    >
    > Zagladalem tak kilka razy i nie widzialem nic ciekawego :)

    Potrzebny jest mi jeden kwitek ;]

    Mam paragon a nie mam gwarancji.
    Nie wysłali razem z zakupionym towarem.
    (pewnie przez przypadek zapomnieli dołożyć)

    Tylko po to.

    Ps.
    W każdym sklepie jest coś ciekawego w dobrej cenie,
    w danej chwili.

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 6. Data: 2009-05-14 05:08:25
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Potrzebny jest mi jeden kwitek ;]
    >
    > Mam paragon a nie mam gwarancji.
    > Nie wysłali razem z zakupionym towarem.
    > (pewnie przez przypadek zapomnieli dołożyć)

    No to szkoda, ze nie odpisuja na maile ;)

    > Tylko po to.
    >
    > Ps.
    > W każdym sklepie jest coś ciekawego w dobrej cenie,
    > w danej chwili.

    No to to byl wyjatek ;)

  • 7. Data: 2009-05-14 10:40:16
    Od: Wojtek <w...@w...pl>

    Pirate pisze:
    > Witam
    > Czy ktoś wie co może się dziać z w/w firmą na ul.Karmelickiej 8
    >
    > Nie odpowiadają na e-maila i telefony :(

    byłem tam parę dni temu, jest kartka w stylu:
    "Sklep zamknięty - za utrudnienia przepraszamy".

    Podłączając się do tematu, może ktoś wie gdzie w Krakowie dostanę
    redukcję filtrową 52mm -> 67mm. Tylko trochę bliżej niż w Moglianach
    (czy jakoś tak).

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 8. Data: 2009-05-14 13:35:18
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Pirate pisze:

    > Potrzebny jest mi jeden kwitek ;]
    >
    > Mam paragon a nie mam gwarancji.
    > Nie wysłali razem z zakupionym towarem.
    > (pewnie przez przypadek zapomnieli dołożyć)

    Na pewno przez przypadek. A może gwarancje wyrzuciłeś razem z papierem w
    który zawinęli paczke? Jak spaliłeś to nie sprawdzisz.

  • 9. Data: 2009-05-14 14:00:31
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Wojtek pisze:

> [...]
    >
    > Podłączając się do tematu, może ktoś wie gdzie w Krakowie dostanę
    > redukcję filtrową 52mm -> 67mm. Tylko trochę bliżej niż w Moglianach

    Witam
    Mam nadzieję, że się dodzwonię.

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 10. Data: 2009-05-14 14:01:31
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    a402 pisze:

    > Na pewno przez przypadek. A może gwarancje wyrzuciłeś razem z papierem w
    > który zawinęli paczke? Jak spaliłeś to nie sprawdzisz.

    Nie na pewno nie wyrzuciłem
    Mam z aparatu i muszę mieć z obiektywy (to jest w formie książeczki)

    Pozdrowienia
    Piratee