    Date: Sat, 28 Jul 2012 15:46:36 -0400
    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Allianz Direct dziwnie pogrywa

    "Od 01.06.2012 nowym podmiotem pośredniczącym w zawieraniu umów
    ubezpieczeń przez internet i telefon, działającym na rzecz i w imieniu
    TUiR Allianz Polska S.A. staje się Allianz Polska Services Sp. z o. o.
    Zmiana nastąpiła w wyniku sprzedaży przedsiębiorstwa Allianz Direct New
    Europe Sp. z o.o. Właścicielem serwisu http://www.allianzdirect.pl/ jest
    Allianz Polska Services."

    I od tego momentu zaczęło się robić dziwnie. Mam tam ubezpieczenia na
    swoje auta i kilka aut w rodzinie, bo najtaniej.
    Wcześniej po prostu z miesięcznym wyprzedzeniem informowali o kończącej
    się polisie i wysyłali maila:

    "Jeżeli są Państwo zainteresowani przedłużeniem ochrony
    ubezpieczeniowej, zapraszamy do sprawdzenia wysokości składki na Państwa
    koncie w serwisie www.AllianzDirect.pl.
    Po zalogowaniu się na stronie, prosimy wybrać z lewego menu link: Moje
    kalkulacje."

    A teraz po prostu walą:

    "Na tym samym koncie co poprzednio, w serwisie www.AllianzDirect.pl,
    przygotowaliśmy ofertę wznowienia podstawowego ubezpieczenia OC:
    polisa o nr. xxxxxxx na kwotę 276.00, liczba rat: 1."

    Wcześniej oferta była w kalkulacjach, a teraz walnęli po prostu tak
    jakby nową polisę w "Moje polisy" (miesiąc przed zakończeniem ochrony
    starej polisy).
    Ja kupiłem "nowe" ubezpieczenie z kodem zniżkowym i dzięki temu w
    polisach mam burdel, bo mam swoją nową opłaconą polisę i jeszcze jedną,
    której status to "aktywna / nieopłacona" - nie da się jej pobrać, jest
    tylko możliwość wydrukowania "blankietu przelewu".