  • 1. Data: 2012-07-28 21:46:36
    Temat: Allianz Direct dziwnie pogrywa
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    "Od 01.06.2012 nowym podmiotem pośredniczącym w zawieraniu umów
    ubezpieczeń przez internet i telefon, działającym na rzecz i w imieniu
    TUiR Allianz Polska S.A. staje się Allianz Polska Services Sp. z o. o.
    Zmiana nastąpiła w wyniku sprzedaży przedsiębiorstwa Allianz Direct New
    Europe Sp. z o.o. Właścicielem serwisu http://www.allianzdirect.pl/ jest
    Allianz Polska Services."

    I od tego momentu zaczęło się robić dziwnie. Mam tam ubezpieczenia na
    swoje auta i kilka aut w rodzinie, bo najtaniej.
    Wcześniej po prostu z miesięcznym wyprzedzeniem informowali o kończącej
    się polisie i wysyłali maila:

    "Jeżeli są Państwo zainteresowani przedłużeniem ochrony
    ubezpieczeniowej, zapraszamy do sprawdzenia wysokości składki na Państwa
    koncie w serwisie www.AllianzDirect.pl.
    Po zalogowaniu się na stronie, prosimy wybrać z lewego menu link: Moje
    kalkulacje."

    A teraz po prostu walą:

    "Na tym samym koncie co poprzednio, w serwisie www.AllianzDirect.pl,
    przygotowaliśmy ofertę wznowienia podstawowego ubezpieczenia OC:
    polisa o nr. xxxxxxx na kwotę 276.00, liczba rat: 1."

    Wcześniej oferta była w kalkulacjach, a teraz walnęli po prostu tak
    jakby nową polisę w "Moje polisy" (miesiąc przed zakończeniem ochrony
    starej polisy).
    Ja kupiłem "nowe" ubezpieczenie z kodem zniżkowym i dzięki temu w
    polisach mam burdel, bo mam swoją nową opłaconą polisę i jeszcze jedną,
    której status to "aktywna / nieopłacona" - nie da się jej pobrać, jest
    tylko możliwość wydrukowania "blankietu przelewu".

  • 2. Data: 2012-07-28 23:10:54
    Temat: Re: Allianz Direct dziwnie pogrywa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 15:46:36 -0400, neoniusz napisał(a):
> [...]
    > Allianz Polska Services."
    > I od tego momentu zaczęło się robić dziwnie.

    Dziwnie to bylo wczesniej. Jeden ubezpieczyciel, dwa kalkulatory, dwie ceny
    :-)

> [...]
    > Wcześniej oferta była w kalkulacjach, a teraz walnęli po prostu tak
    > jakby nową polisę w "Moje polisy" (miesiąc przed zakończeniem ochrony

    ale po co jakies oferty, skoro przedluza sie z automatu ?

    czyli co - teraz bedzie tylko jeden allianz ?
    No to ciekawe, bo jak dla mnie to "zwykly" podniosl ceny do nieakceptowanie
    wysokich.

    J.

  • 3. Data: 2012-07-29 06:55:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    e.net...

> [...]
    >
    > czyli co - teraz bedzie tylko jeden allianz ?
    > No to ciekawe, bo jak dla mnie to "zwykly" podniosl ceny do

    A zdaniem brokera (CUK) nadal wychodzi najtaniej, przynajmniej dla firm.
    I to dużo taniej niż wszystkie inne które da się sprawdzić direct - jakieś
    50% taniej.

  • 4. Data: 2012-07-29 22:31:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 29 Jul 2012 06:55:29 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A zdaniem brokera (CUK) nadal wychodzi najtaniej, przynajmniej dla firm.
    >I to dużo taniej niż wszystkie inne które da się sprawdzić direct - jakieś
    >50% taniej.

    Dokładnie. Może nie 50%, ale zwykły Alainz jest w moim przypadku sporo
    tńszy od Alianz Direct.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-07-29 22:48:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:qb7b18l3k0iarh7jbaoj0kc2dak9lv0iek@4ax.
    com...

    > Dokładnie. Może nie 50%, ale zwykły Alainz jest w moim przypadku sporo
    > tńszy od Alianz Direct.

    Dokładnie to napisałem, również Allianzowy direct zaliczyłem do tych innych.
    No może nie 50% tańszy od directów, ale directy o 50% droższe.

  • 6. Data: 2012-07-30 02:56:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.07.2012 16:48, Cavallino pisze:

    > Dokładnie to napisałem, również Allianzowy direct zaliczyłem do tych
    > innych.
    > No może nie 50% tańszy od directów, ale directy o 50% droższe.

    Dla mnie Allianz Direct jest tanszy od normalnego...