  • 1. Data: 2020-04-23 12:02:44
    Temat: Alternatywne tusze do drukarek - aktualizacja
    Od: Marek <f...@f...com>

    Taka aktualizacja wątku. Udało mi się zdobyć tusz za 70 zł (zamiast
    regenerowany za 30zl czy 180zl oryginał od HP), który nie ma oznaczeń
    HP nawet na taśmie a pady nie są wytarte od wielokrotnego użytku. Ma
    inne detale obudowy niż oryginalny (noski do chwytania na obudowie).
    Czyli jednak można (konstrukcyjnie) zrobić głowicę alternatywną w
    rozsądnej cenie. No i drukuje pełną czernią bez wyblaknień czy braków
    w pixelach. I nie ma żadnych oznaczeń marki/producenta :)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-04-23 13:15:35
    Temat: Re: Alternatywne tusze do drukarek - aktualizacja
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 12:02, Marek pisze:
> [...]
    > cenie. No i drukuje pełną czernią bez wyblaknień czy braków w pixelach.
    > I nie ma żadnych oznaczeń marki/producenta :)

    fabrycznie nowe tusze możesz kupić na aliexpresie

  • 3. Data: 2020-04-23 15:06:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > cenie. No i drukuje pełną czernią bez wyblaknień czy braków w pixelach.
    > I nie ma żadnych oznaczeń marki/producenta :)

    Tusz czy atrament?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2020-04-23 16:12:24
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > cenie. No i drukuje pełną czernią bez wyblaknień czy braków w pixelach.
    > I nie ma żadnych oznaczeń marki/producenta :)

    Zazwyczaj kupowałem 2 czarne i jeden kolorowy. Jak ceny wydały mi się za
    duże to spróbowałem raz kupić jakieś regenerowane. To była porażka. W
    zestawie dostałem jakąś pastę i gumkę z instrukcją, że jakby co to
    przeczyścić tym styki. Jeden czarny po tygodniu przestał działać i żadne
    czyszczenie nie pomagało. Reklamacja. Dostawca zaproponował, że zwróci
    za całe zamówienie, ale że pozostałe nadal działały to odpisałem, że
    może jednak jakoś to będzie. Ale wkrótce i te przestały więc dostałem
    całą kasę z powrotem i grzecznie kupiłem oryginalne. Następnym razem
    wyszło mi, że za 'mój typowy zestaw' jest około 400zł. Więc rezygnując z
    koloru za tę kwotę kupiłem laserówkę (moim kryterium wyboru była cena
    tonera w przeliczeniu na stronę).
    P.G.

  • 5. Data: 2020-04-23 16:19:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]
    >rozsądnej cenie. No i drukuje pełną czernią bez wyblaknień czy braków
    >w pixelach. I nie ma żadnych oznaczeń marki/producenta :)

    Ciekawe - alternatywny producent, czy jakas inna wersja formy od HP.
    Ale oni chyba zawsze swoje logo dawali.

    W Polsce kupione ? Ciekawe - HP nie wie, czy juz przestal scigac :-)

    A moze ich scignal jakis urzad monopolowy i musieli licencjonowac choc
    jednego niezaleznego dostawce ..

    J.

  • 6. Data: 2020-04-23 16:49:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Apr 2020 15:06:52 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Tusz czy atrament?

    Cartridż. Jaki rodzaj środka drukującego nie wiem, ważne że drukuje i
    nie jest sympatyczny.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2020-04-23 16:52:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Apr 2020 16:19:15 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > W Polsce kupione ? Ciekawe - HP nie wie, czy juz przestal scigac :-)

    Ten:
    https://allegro.pl/oferta/tusz-hp-350xl-cb336ee-hp-3
    50-hp350bk-black-czarny-8969210194

    --
    Marek

  • 8. Data: 2020-04-23 18:40:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ciekawe - alternatywny producent, czy jakas inna wersja formy od HP.

    Drukarka wykrywa go jako oryginalny i prawidłowo pokazuje stan tuszu.
    Przy innych alternatywnych pokazywala poziom 0 stanu tuszu i chyba
    był komunikat o nieorginalności cartiridżu.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2020-04-23 18:57:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Drukarka wykrywa go jako oryginalny i prawidłowo pokazuje stan tuszu.
    > Przy innych alternatywnych pokazywala poziom 0 stanu tuszu i chyba
    > był komunikat o nieorginalności cartiridżu.

    Może alternatywne miały zero tuszu, bo były napełnione atramentam?
    Ktoś ten temat zaczął, i sam zacząłem się zastanawiac nad tym,
    dlaczego drukarki atramentowe drukują tuszem. Tuszowej drukarki
    chyba jeszcze nie spotkałem.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2020-04-23 19:58:52
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 16:49, Marek pisze:

    > Cartridż. Jaki rodzaj środka drukującego nie wiem, ważne że drukuje i
    > nie jest sympatyczny.

    Kałamarz!

    --
    Grzexs