  • 1. Data: 2012-08-18 11:43:25
    Temat: Android 2.3.6 w SGN i dźwięk aparatu foto
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    No właśnie, ktoś pomoże wyłączyć? Za cholerę nie mogę znaleźć w
    ustawieniach wyłączenia, a przeszkadza mi.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2012-08-20 00:18:16
    Temat: Re: Android 2.3.6 w SGN i dźwięk aparatu foto
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-18 11:43, Irek N. pisze:
    > No właśnie, ktoś pomoże wyłączyć? Za cholerę nie mogę znaleźć w
    > ustawieniach wyłączenia, a przeszkadza mi.

    W większości telefonów nie można wyłączyć. W moim dual sim można, ale z
    kolei dźwięku klawiatury nie mogę wyłączyć, bo wtedy zanika dźwięk dzwonka.

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-08-20 17:17:47
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W większości telefonów nie można wyłączyć. W moim dual sim można, ale z
    > kolei dźwięku klawiatury nie mogę wyłączyć, bo wtedy zanika dźwięk
    > dzwonka.

    jakaś specustawa między szpiegowanymi obywatelami a producentami aby
    utrudnić robienie zdjęc z ukrycia.
    w WP7.5 aparat nie wydaje dźwięków

    Jacek

  • 4. Data: 2012-08-20 22:50:16
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > jakaś specustawa między szpiegowanymi obywatelami a producentami aby
    > utrudnić robienie zdjęc z ukrycia.
    > w WP7.5 aparat nie wydaje dźwięków

    No właśnie, w HTC DZ spokojnie wyłączałem.

    Irek.N.

  • 5. Data: 2012-08-21 11:19:14
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-20 17:17, Jacek pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jakaś specustawa między szpiegowanymi obywatelami a producentami aby
> [...]
    W bez systemowym Monte jest do wyboru 6 opcji, m.in "bez dźwięku". No
    tak, ale to jest telefon bez "smart" w nazwie.

  • 6. Data: 2012-08-21 19:39:00
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał:

    > W bez systemowym Monte jest do wyboru 6 opcji, m.in "bez dźwięku". No tak, ale
    > to jest telefon bez "smart" w nazwie.

    W N8 w opcjach dźwięków migawki jest kilka dźwięków do wyboru + Bez dźwięku.
    Więc w czym masz problem z tym "smart"? Wyjaśnisz?

  • 7. Data: 2012-08-21 20:44:48
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-21 19:39, Tomek pisze:

    > W N8 w opcjach dźwięków migawki jest kilka dźwięków do wyboru + Bez
    > dźwięku. Więc w czym masz problem z tym "smart"? Wyjaśnisz?

    A więc jesteś jesteś w odróżnieniu od Irka N szczęśliwym posiadanie
    smarta z opcją wyboru migawki aparatu. To Irek ma problem nie ja. Ja
    nigdy bym nie kupił smartfona. Preferuje proste rzeczy, funkcjonalne i
    niezawodne.

  • 8. Data: 2012-08-21 20:57:07
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > A więc jesteś jesteś w odróżnieniu od Irka N szczęśliwym posiadanie smarta z
    > opcją wyboru migawki aparatu. To Irek ma problem nie ja.

    Więc na drugi raz nie pajacuj swoją niewiedzą i nie używaj słowa "smart" jeśli
    nie masz w tej materii dostatecznej wiedzy. BTW, na wielu symbianowych
    telefonach jest wybór "bez dźwięku" a dla mniej ogarniętych jest opcja w profilu
    "Milczy". No tak, ale to trzeba skończyć podstawówkę, żeby umieć przeczytać
    intrukcję obsługi i nie robić z siebie publicznie idioty.

    >Ja nigdy bym nie kupił smartfona. Preferuje proste rzeczy

    To widać.

  • 9. Data: 2012-08-21 21:05:56
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-21 20:57, Tomek pisze:

> [...]
    > ogarniętych jest opcja w profilu "Milczy". No tak, ale to trzeba
    > skończyć podstawówkę, żeby umieć przeczytać intrukcję obsługi i nie

    Wiesz Tomek, jesteś żałosny.. Robisz wyrywki z mojego posta i usiłujesz
    (nie wiadomo w jakim celu) wykazać jakiś Ty mądry w stosunku do mnie.
    Dowartościowujesz się w ten sposób?

  • 10. Data: 2012-08-21 21:07:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-08-21 19:39, Tomek wrote:

    > W N8 w opcjach dźwięków migawki jest kilka dźwięków do wyboru + Bez
    > dźwięku. Więc w czym masz problem z tym "smart"? Wyjaśnisz?

    Nie do konca jest tak kolorowo: poczatkowo w SGS2 mozna bylo bez
    problemu wylaczyc dzwiek migawki w ustawieniach aparatu. Jednak pozniej
    opcja ta zostala usunieta. Wycieszenie migawki bez roota to wyciszenie
    telefonu, z rootem mozna zdzialac wiecej, tyle ze jest to zenujace iz w
    tego typu telefonie zastosowali tak mocno dubphone'owe rozwiazanie.
    Slowo "smart" w przypadku N8, SGS, IP wg mnie jest mocno naduzywane a
    ilosc generowanych na biezaco problemow sprzetowo-programowych powoduje,
    ze to raczej uzytkownika powinno sie nazywac smartuser ;]