  • 1. Data: 2016-03-29 00:41:15
    Temat: [Android] PRogram podobny do QPair
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć, szukam aplikacji, która:

    1. Wyświetlałaby okienko w tablecie, że na smartphone przyszła rozmowa
    (informacja kto dzwoni, najlepiej z Avatarem)
    2. Wyświetlałaby okienko w tablecie, że na smarthonie przyszedł sms.

    Dodatkowo:
    3. jakby pozwalała używać tabletu jako klawiatury i touchpadu do
    smartphonu to by było super, ale nie jest to niezbędne.

    Wyguglałęm, że apka LG QPair ma takie możliwości. Niestety mi nie
    chciała połączyć tabletu i smartphone. Być może wymagane jest posiadanie
    sprzętu LG (ja mam Lenovo i Nexusa 7).

    Znacie jakąś apkę która obsłużyła by przede wszystkim moje dwie pierwsze
    potrzeby?

  • 2. Data: 2016-03-29 07:42:28
    Temat: Re: [Android] PRogram podobny do QPair
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Mar 2016 00:41:15 +0200, PlaMa <b...@w...pl> wrote:
    > 1. Wyświetlałaby okienko w tablecie, że na smartphone przyszła
    rozmowa
    > (informacja kto dzwoni, najlepiej z Avatarem)
    > 2. Wyświetlałaby okienko w tablecie, że na smarthonie przyszedł sms.

    Czym dopuszczalna.jest komunikacja po wifi?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-03-30 21:40:13
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 07:42, Marek pisze:

    > rozmowa
    > Czym dopuszczalna.jest komunikacja po wifi?

    Z założenia tel. będzie udostępniał neta tabletowi (nexus nie ma
    modemu), więc smartphone będzie hotspotem dla tabletu.