  • 1. Data: 2016-03-26 22:52:02
    Temat: Pszemol ratuj
    Od: z <...@...pl>

    "Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3
    Weryfikacja nie powiodła się
    nie masz już połączenia z internetem"

    Co za bzdura?
    Zrestartowałem telefon
    Zwolniłem nawet sporo miejsca
    Próbowałem i LTE i Wifi i nic
    Mam się zgłosić do serwisu? ;-)

  • 2. Data: 2016-03-26 22:52:54
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > "Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3
    > Weryfikacja nie powiodła się
    > nie masz już połączenia z internetem"
    >
    > Co za bzdura?

    żadna bzdura. Appple uznał, że internet nie jest Ci już potrzebny :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-03-27 00:06:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:
    > "Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3
> [...]

    Nie panikuj z tym uaktualnieniem - nic Ci sie nie stanie jak spróbujesz po
    świętach... Elektrony u Apple zajete sa malowaniem pisanek.

  • 4. Data: 2016-03-27 08:04:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-27 o 00:06, Pszemol pisze:
    > Nie panikuj z tym uaktualnieniem - nic Ci sie nie stanie jak spróbujesz po
    > świętach... Elektrony u Apple zajete sa malowaniem pisanek.

    A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę,
    buractwo czy cuś... ;-)
    A tu się okazuje że to tylko wina niedouczonych programistów pewnej
    szacownej korporacji co nie umieją wysłać aktualizacji systemu.
    Jako że sprzęt jeszcze na gwarancji a ładny pan w serwisie kazał
    aktualizować co dają to to robię.
    Jak tego kiedyś nie zrobiłem to coś mi nie chciało działać/zainstalować
    Litościwie nie będę się tu znęcać że za taki szmal to powinno śmigać, że
    po kiego ma się denerwować jakimś komunikatem na który nic nie mogę
    poradzić że żona mi głowę zawraca bo jej się coś wyświetla, spokoju
    nawet w święta nie można mieć ...
    Ale z okazji świąt pominę te oczywistości i życzę wszystkim użytkownikom
    pomyślnych aktualizacji. Również ajfonów bo wszak wszyscy jesteśmy równi :-)

  • 5. Data: 2016-03-27 22:30:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę,

    http://antyweb.pl/instalowanie-nowych-ios-ow-na-star
    ych-sprzetach-nie-ma-sensu/

  • 6. Data: 2016-03-28 03:25:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

    > http://antyweb.pl/instalowanie-nowych-ios-ow-na-star
    ych-sprzetach-nie-ma-sensu/

    On nie ma starego sprzętu, ma w miarę nowy iPhone 5C.
    Kupił go na dodatek za bezcen, jakąś ćwiartkę rynkowej ceny
    ale i tak narzeka w takt "za kupę szmalu powinien to, tamto" :-)

  • 7. Data: 2016-03-28 03:28:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > A ja myślałem że znajdziesz jakiś błąd po moje stronie, jaką niewiedzę,
    > buractwo czy cuś... ;-)

    Nie, wręcz przeciwnie - wygląda na jakiś błąd na serwerze.

> [...]
    > szacownej korporacji co nie umieją wysłać aktualizacji systemu.
    > Jako że sprzęt jeszcze na gwarancji a ładny pan w serwisie kazał

    Nie mówię żebyś nie robił tylko żebyś spróbował za parę dni :-)

    > Jak tego kiedyś nie zrobiłem to coś mi nie chciało działać/zainstalować

    No jak Ci "coś" nie chciało działac to co ja biedny mogę poradzić :-)

> [...]
    > po kiego ma się denerwować jakimś komunikatem na który nic nie mogę
    > poradzić że żona mi głowę zawraca bo jej się coś wyświetla, spokoju nawet

    Za jaki szmal? Za te 500zł jakie wydałeś na niego? Weź nie żartuj...

    > Ale z okazji świąt pominę te oczywistości i życzę wszystkim użytkownikom
    > pomyślnych aktualizacji. Również ajfonów bo wszak wszyscy jesteśmy równi
    > :-)

    Byle nie nerwowo... bo paniki nie ma.

  • 8. Data: 2016-03-28 09:29:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.03.2016 o 03:25, Pszemol pisze:
> [...]
    > Kupił go na dodatek za bezcen, jakąś ćwiartkę rynkowej ceny
    > ale i tak narzeka w takt "za kupę szmalu powinien to, tamto" :-)

    cytat1
    > "Nie można zweryfikować uaktualnienia iOS 9.3
    > Weryfikacja nie powiodła się
    > nie masz już połączenia z internetem"
    cytat 2 (z testu):
    > podczas aktualizacji pojawiał się problem z aktywacją, mimo nawiązanego połączenia
    z internetem. Niektórym pomagało podłączenie sprzętu do komputera za pomocą przewodu
    USB i aktywacja z użyciem iTunes.

    W mojej ocenie podobny problem.

    ToMasz

  • 9. Data: 2016-03-28 09:48:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-28 o 03:28, Pszemol pisze:
    > "z" <...@...pl> wrote in message
    >
    > Nie, wręcz przeciwnie - wygląda na jakiś błąd na serwerze.

    Też myślę że komunikat nie dopasowany do sytuacji.

    > Nie mówię żebyś nie robił tylko żebyś spróbował za parę dni :-)

    Minęło parę dni zanim to napisałem

    > No jak Ci "coś" nie chciało działac to co ja biedny mogę poradzić :-)

    Zawsze piszesz że wszystko działa i jest na wysokim stopniu
    optymalizacji a dbanie o najmniejsze szczegóły jest dewizą firmy ;-)

    > Za jaki szmal? Za te 500zł jakie wydałeś na niego? Weź nie żartuj...

    Po pierwsze 700 a po drugie chyba nie doniosłeś gdzie trzeba ;-) żeby w
    moim konkretnym egzemplarzu zaniżyć standardy bo kupiłem tanio :-)

    > Byle nie nerwowo... bo paniki nie ma.

    Waśnie sprawdziłem. Po odpaleniu telefonu pojawia się wolasty komunikat
    że będzie aktualizacja, pół minuty rzeźbienia i dalej że nie mam netu.

    Na WP nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. Na androidzie... różne cuda
    bywają ale takich nie pamiętam :-)

    Mówisz bez nerwów. Poczekam jeszcze s tydzień i pójdę do serwisu :-)

  • 10. Data: 2016-03-28 09:56:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-28 o 03:25, Pszemol pisze:
    > On nie ma starego sprzętu, ma w miarę nowy iPhone 5C.
    > Kupił go na dodatek za bezcen, jakąś ćwiartkę rynkowej ceny
    > ale i tak narzeka w takt "za kupę szmalu powinien to, tamto" :-)

    I to może być Twoja wina bo przez lata spomaowania i propagandy
    applowskiej eległem i wpakowałem się w takie g... ;-)
    Przypomnę że telefon fabrycznie nowy i był już naprawiany bo dotyk się
    spie...
    Ale nie będę się przejmował bo to przecież standard na rynku i takie
    wpadki zdarzają się najlepszym biedronkowym markom. :-)

    Wybacz przy święcie ale gimbaza czyta nie nie może tak bezmyślnie
    wyrabiać sobie zdania o marce z zalewu Twoich postów :-)