  • 1. Data: 2012-10-10 17:34:24
    Temat: Android i skasowany plik..
    Od: Trybun <r...@y...com>

    Czy może ktoś wie jak odzyskać skasowany plik w Androidzie? Przez
    pomyłkę skasowałem unikatowe nagranie wideo i nie za bardzo widzę
    możliwość odzyskania go. Jest w markecie trochę programów do
    odzyskiwania danych, ale wymagają uprawnień roota.

  • 2. Data: 2012-10-10 17:57:10
    Temat: Re: Android i skasowany plik..
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 10 Oct 2012 17:34:24 +0200, Trybun wrote:
> [...]
    > możliwość odzyskania go. Jest w markecie trochę programów do
    > odzyskiwania danych, ale wymagają uprawnień roota.

    A nie mozesz wyjac karty i dziabnac to jakims undeletem pod windows, czy
    czego tam uzywasz?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2012-10-10 19:52:38
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Trybun <r...@y...com> wrote:
> [...]
    > skasowałem unikatowe nagranie wideo i nie za bardzo widzę możliwość
    > odzyskania go. Jest w markecie trochę programów do odzyskiwania danych,

    A skasowales go z mikro SD card czy z pamieci telefonu?
    Bo sa programy na peceta do odzyskiwania skasowanych plikow - na przykla
    Restorer Pro 2000 - wystarczylby wtedy czytnik usb takich kart do peceta i
    software.

  • 4. Data: 2012-10-10 20:38:11
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 10/10/2012 16:34, Trybun wrote:
> [...]
    > możliwość odzyskania go. Jest w markecie trochę programów do
    > odzyskiwania danych, ale wymagają uprawnień roota.

    Najważniejsze, to nadal używać telefonu, nagrywać filmy, wysyłać
    smsy, odbierać maile...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-10-10 20:44:33
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-10 17:57, Michal Tyrala pisze:
    > A nie mozesz wyjac karty i dziabnac to jakims undeletem pod windows, czy
    > czego tam uzywasz?

    Taką opcję zostawiłem na koniec, gdy nie będzie innych możliwości. Ale
    chyba to nie moja ślepota - w systemie Android naprawdę nie ma
    możliwości odzyskiwania skasowanych plików. Nie ma czegoś w rodzaju
    Linuxowego czy windowsowego kosza...?

  • 6. Data: 2012-10-10 20:45:38
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-10 19:52, Pszemol pisze:
> [...]
    > Restorer Pro 2000 - wystarczylby wtedy czytnik usb takich kart do peceta i

    Z pamięci. I właśnie operacja przeniesienia tego pliku na kartę pamięci
    coś poszło nie tak... W FMA zaznaczyłem opcję "przenieś" wybrałem kartę
    pamięci i katalog video na folder docelowy i komenda przenieś. Zaglądam
    do folderu video na karcie pamięci, no i okazuje się że istotnie film
    został do niego skopiowany, nie przeniesiony ale skopiowany, ponieważ w
    katalogu w pamięci tabletu nadal znajduje się ten film. No to żeby nie
    dublować skasowałem ten z pamięci... Zaglądam do katalogu video na
    karcie pamięci, a tam okazuje się że filmik także zniknął...

    Spróbuję coś wykombinować za pomocą narzędzi spoza tabletu i Androida.
    Dzięki za namiary i sugestie.

  • 7. Data: 2012-10-10 20:55:13
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-10 20:38, DooMiniK pisze:

    > Najważniejsze, to nadal używać telefonu, nagrywać filmy, wysyłać
    > smsy, odbierać maile...

    W kategorii humorystycznej - czym motywujesz takie postępowanie?

  • 8. Data: 2012-10-10 22:27:59
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 10/10/2012 19:55, Trybun wrote:

    > W kategorii humorystycznej - czym motywujesz takie postępowanie?

    Typowa wieczorna 'Polaczkowa' złośliwość przy cudzym nieszczęściu,
    nie bierz tego do siebie!
    Zacznij od tej pamięci - jeżeli OS nie zrobił tylko jakiegoś linku
    symbolicznego, to odzyskasz... (potrzebujesz czytnika np. w laptopie,
    czy przejściówki USB).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2012-10-11 07:34:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 20:44:33 +0200, Trybun napisał(a):
> [...]
    > chyba to nie moja ślepota - w systemie Android naprawdę nie ma
    > możliwości odzyskiwania skasowanych plików. Nie ma czegoś w rodzaju

    a pod li/unixem w ogole jest taki kosz ?

    A pod windowsem ... kosz owszem jest, ale dla innych prograow - to sie
    okazuje ze NTFS niby jest journaled FS, ale narzedzia do odzyskiwania MS
    nie oferuje ..

    J.

  • 10. Data: 2012-10-11 19:33:44
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    J.F. napisał:

    > a pod li/unixem w ogole jest taki kosz ?

    Jest jak się korzysta z nakładek graficznych, goły linux kosza nie ma
    choć z systemu ext* da się pliki odzyskać (trudne, ale nie niemożliwe).
    Jednak bez roota słabo to widzę.

    A coś takiego nie pomoże?

    http://android-file-recovery.en.softonic.com/

    m.