  • 1. Data: 2015-10-13 17:05:44
    Temat: [Android] nagrywanie rozmow telefonicznych
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    z tego co pamiętam od wersji 4.2 możliwość nagrywania rozmów
    telefonicznych zostala zablokowana dla niezrootowanych telefonów. czy
    coś sie w tej kwestii zmieniło?
    jeśli tak, to jaka appkę byście polecili do nagrywania rozmów
    telefonicznych dla niezrootowanego telefonu z androidem 5.1.1.
    z góry dzięki za sugestie. <rs>

  • 2. Data: 2015-10-13 17:24:09
    Temat: Re: [Android] nagrywanie rozmow telefonicznych
    Od: masti <g...@t...hell>

    rs wrote:

> [...]
    > jeśli tak, to jaka appkę byście polecili do nagrywania rozmów
    > telefonicznych dla niezrootowanego telefonu z androidem 5.1.1.

    Andek 5.0 a jak się nagrywały tak nagrywają.
    Jest tego cała masa w Google Play. Jakos na razie nic specjalnie super
    nie trafiłem. Wszystkie działają mniej więcej tak samo

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-10-13 19:20:28
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-10-13 o 17:24, masti pisze:
    > Andek 5.0 a jak się nagrywały tak nagrywają.
    > Jest tego cała masa w Google Play. Jakos na razie nic specjalnie super
    > nie trafiłem. Wszystkie działają mniej więcej tak samo

    ja jestem zadowolony z Evercall

  • 4. Data: 2015-10-13 20:32:00
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/13/2015 1:20 PM, PlaMa wrote:

    > ja jestem zadowolony z Evercall

    dzięki za sugestię. wersja pro wygląda interesująco. czy ten program
    nagrywa również obie strony, kiedy używane są słuchawki i mikrofon?
    <rs>

  • 5. Data: 2015-10-14 01:57:06
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-10-13 o 20:32, rs pisze:

    > dzięki za sugestię. wersja pro wygląda interesująco. czy ten program
    > nagrywa również obie strony, kiedy używane są słuchawki i mikrofon?

    hmm... wydaje mi się, że tak, jednak ciężko mi to potwierdzić w 100%.
    Zainstaluj wersję darmową, różni się zdaje się tylko brakiem autostartu
    (po każdym restarcie smartphona musisz ją ręcznie uruchomić), zainstaluj
    i przetestuj. Myślę, że apka będzie wystarczająca do podstawowych potrzeb.

  • 6. Data: 2015-10-14 04:11:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/13/2015 7:57 PM, PlaMa wrote:

> [...]
    > i przetestuj. Myślę, że apka będzie wystarczająca do podstawowych potrzeb.

    zainstalowałem już pro. to jest dokładnie to co mi potrzeba. nagrywa też
    z mikrofonu zewnętrznego. jeszcze raz dzięki za poradę. <rs>

  • 7. Data: 2015-10-14 10:38:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-10-13 17:05, rs wrote:
> [...]
    > jeśli tak, to jaka appkę byście polecili do nagrywania rozmów
    > telefonicznych dla niezrootowanego telefonu z androidem 5.1.1.

    moje telefony tego nie wiedziały :) obecny tel. przyszedł z 4.3, potem
    aktualizacje na 4.4.4, 5.0.2 i obecnie 5.1.1 i działa nagrywanie jak
    działało (tel. nie jest zrootowany).
    Używam ACR.

  • 8. Data: 2015-10-14 11:32:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Oct 2015 01:57:06 +0200, w <561d9a4e$0$688$65785112@news.neostrada.pl>,
    PlaMa <m...@w...pel> napisał(-a):

> [...]
    > i przetestuj. Myślę, że apka będzie wystarczająca do podstawowych potrzeb.

    Generalnie to zależy od telefonu, nie każdy umożliwia nagrywania głośnika (z
    mikrofonu każdy).

  • 9. Data: 2015-10-14 16:26:42
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-10-14 o 04:11, rs pisze:

    > zainstalowałem już pro. to jest dokładnie to co mi potrzeba. nagrywa też
    > z mikrofonu zewnętrznego. jeszcze raz dzięki za poradę. <rs>

    U welcome. Jak mam AOSP na komórce to Evercall jest jedną z pierwszych
    do instalacji :)

  • 10. Data: 2015-10-15 22:51:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.10.2015 o 10:38, AL pisze:

    > moje telefony tego nie wiedziały :) obecny tel. przyszedł z 4.3, potem
    > aktualizacje na 4.4.4, 5.0.2 i obecnie 5.1.1 i działa nagrywanie jak
    > działało (tel. nie jest zrootowany).
    > Używam ACR.

    sgs4 bez roota, ARC nagrywa dobrze, czyli gdzieś tam wewnątrz, nie to co
    "zbiera" mikrofon. niestety jak gadam przez BT - nie nagrywa.

    ToMasz