  • 1. Data: 2014-10-06 17:49:53
    Temat: [Android] rootowanie/odblokowanie
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    wpadł mi w ręce telefon Samsunga SGH-T599N inaczej zwany Exhibition. czy
    mógłby mi ktoś polecić skuteczna metodę zrootowania/odblokowania
    (cokolwiek. chodzi głownie o bezwzględne uwolnienie się od obecnego
    providera). z góry dzięki za rzeczową odpowiedź. <rs>

  • 2. Data: 2014-10-06 18:04:18
    Temat: Re: [Android] rootowanie/odblokowanie
    Od: masti <g...@t...hell>

    rs wrote:

> [...]
    > (cokolwiek. chodzi głownie o bezwzględne uwolnienie się od obecnego
    > providera). z góry dzięki za rzeczową odpowiedź. <rs>

    to tobie chodzi o zdjęcie SIM locka a nie rootowanie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-10-06 22:41:50
    Od: K <...@...c>

    On 06/10/2014 17:04, masti wrote:

    > to tobie chodzi o zdjęcie SIM locka a nie rootowanie.

    znajomy oddal do serwisu gs2 i gs+ (chyba) do zdjecia simlocka. oba po
    zdjeciu dostaly roota.

  • 4. Data: 2014-10-06 22:43:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    K wrote:

    > znajomy oddal do serwisu gs2 i gs+ (chyba) do zdjecia simlocka. oba po
    > zdjeciu dostaly roota.

    być może przy okazji. Ale odwrotnie nie działa. Rootowanie nie zdejmuje
    SImlocka.

  • 5. Data: 2014-10-06 23:00:41
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > być może przy okazji. Ale odwrotnie nie działa. Rootowanie nie zdejmuje
    > SImlocka.

    Ale może umożliwiać ten proces, np. poprzez uruchomienie aplikacji która
    działa tylko na roocie...

    Wiwo

  • 6. Data: 2014-10-06 23:06:52
    Od: K <...@...c>

    On 06/10/2014 21:43, masti wrote:

    > być może przy okazji. Ale odwrotnie nie działa. Rootowanie nie zdejmuje
    > SImlocka.

    no ale zdejmowanie locka, czesto zapewne polega na flashowaniu softem z
    rootem.

  • 7. Data: 2014-10-06 23:18:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    K wrote:

    > no ale zdejmowanie locka, czesto zapewne polega na flashowaniu softem z
    > rootem.

    zrootujesz mi Nokię E51? A simlocka już nie ma :)

  • 8. Data: 2014-10-06 23:23:32
    Od: K <...@...c>

    On 06/10/2014 22:18, masti wrote:

    > zrootujesz mi Nokię E51? A simlocka już nie ma :)

    a jest tam android, czy chciales w innym watku zapytac?

  • 9. Data: 2014-10-06 23:24:13
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 6 Oct 2014 16:04:18 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >to tobie chodzi o zdjęcie SIM locka a nie rootowanie.

    tak o to mi chodzi, a w nawiasie wyjasnilem opisowo, o co mi dokladnie
    chodzi. wiec pytam jeszcze rasz. czy wiesz jak zdjac SIM locka w tym
    modelu? <rs>

  • 10. Data: 2014-10-07 00:27:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > a jest tam android, czy chciales w innym watku zapytac?

    Masti już taki jest... przyzwyczaj się do jego logiki-inaczej :-)