  • 1. Data: 2017-03-05 16:24:31
    Temat: Android / samsung galaxy / migracja maila
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Przy przenoszeniu "wszystkiego" z jednego telefonu na drugi utknąłem na
    braku możliwości migracji programu pocztowego.

    Przeglądnąłem kilka programów typu "Backup & Restore" oraz Samsungowe
    synchronizatory i jak do tej pory nic nie znalazłem.

    Pomoże ktoś?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-03-05 16:28:05
    Temat: Re: Android / samsung galaxy / migracja maila
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    >
    > Przeglądnąłem kilka programów typu "Backup & Restore" oraz Samsungowe
    > synchronizatory i jak do tej pory nic nie znalazłem.

    Jeśli masz konta z protokołem imap to niczego właściwie nie musisz
    przenosić.

  • 3. Data: 2017-03-05 16:32:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 16:24:31 +0100, Adam napisał(a):
> [...]
    > Przeglądnąłem kilka programów typu "Backup & Restore" oraz Samsungowe
    > synchronizatory i jak do tej pory nic nie znalazłem.

    A musisz cokolwiek przenosic ?
    To chyba wszystko na serwerze gmail siedzi, wystarczy wpisac dane
    konta.

    J.

  • 4. Data: 2017-03-05 16:54:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-05 o 16:32, J.F. pisze:

    > A musisz cokolwiek przenosic ?
    > To chyba wszystko na serwerze gmail siedzi, wystarczy wpisac dane
    > konta.

    Kilka kont POP3 oraz IMAP.
    Ponadto różne filtry.

    Nie korzystam z Gmail - za dużo problemów, za dużo blokad, problemy z
    założeniem kont firmowych (komercyjnych) itd - ale to już OT.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2017-03-07 02:19:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 16:24, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Przy przenoszeniu "wszystkiego" z jednego telefonu na drugi utknąłem na
    > braku możliwości migracji programu pocztowego.
    Jakiego programu?

  • 6. Data: 2017-03-08 17:15:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 5 Mar 2017 16:54:25 +0100, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie korzystam z Gmail - za dużo problemów, za dużo blokad, problemy
    > założeniem kont firmowych (komercyjnych) itd - ale to już OT.

    Chyba żart, sam sobie przeczysz szukając.właśnie pomocy przy typowym
    problemie spowodowanym uzyywaniem właśnie czegoś innego niż Gmail.
    Nic lepszego niż Gmail ma świecie nie wymyślono.

    --
    Marek