  • 1. Data: 2017-03-04 10:15:37
    Temat: dlaczego Lumi nie wyszło?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jakiś czas temu miałem okazję zobaczyć ekosystem apple w akcji.
    I naprawdę fajnie wygląda współpraca iphon<>mcbook.

    I teraz mamy milard komputerów pracujących w windowsach
    + telefon który ma to samo środowisko.

    No aż się prosi żeby zrobić taki tańszy iphone.

  • 2. Data: 2017-03-04 12:20:44
    Temat: Re: dlaczego Lumi nie wyszło?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-04 o 10:15, Bolko pisze:

    > Jakiś czas temu miałem okazję zobaczyć ekosystem apple w akcji.
    > I naprawdę fajnie wygląda współpraca iphon<>mcbook.

    Jedna firma pisząca systemy to dopracowali.

    > I teraz mamy milard komputerów pracujących w windowsach
    > + telefon który ma to samo środowisko.

    Wywal ten telefon i kup normalny, z Androidem.

    > No aż się prosi żeby zrobić taki tańszy iphone.

    Producent ma na ten temat inne zdanie.

    A dlaczego Lumii nie wyszło ? Bo zarządzający mikroszajsem
    to idioci w dodatku co jakiś czas zmieniani na innych idiotów.
    W momencie jak Android zdobywał rynek małomiętki olał
    telefony, obiecywał wejście w tablety a tak na prawdę pracował
    na ujednoliceniu systemów z normalnych kompów z tabletami
    i kieszonkowcami. I do dzisiaj nad tym siedzi bez sukcesów.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-03-04 14:17:31
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 04.03.2017 o 12:20, RadoslawF pisze:
> [...]
    > na ujednoliceniu systemów z normalnych kompów z tabletami
    > i kieszonkowcami. I do dzisiaj nad tym siedzi bez sukcesów.

    Ale Surface im wyszedł i dużo ludzi tego używa a o tablecie PRO Appla
    nikt nie mówi.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 4. Data: 2017-03-04 15:06:58
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    >
    > I teraz mamy milard komputerów pracujących w windowsach
    > + telefon który ma to samo środowisko.
    >
    > No aż się prosi żeby zrobić taki tańszy iphone.

    Lumia 520 odniosła globalny sukces, bo biła płynnością działania
    budżetowce na Androidzie, a WP 8.1 był stosunkowo dopracowany i szybki
    nawet na słabszym sprzęcie. Wszystko to pogrzebali koncentrując się na
    WP 10, który wbrew planom i zapowiedziom nie dał się uruchomić na
    słabszym i starszym sprzęcie, a do tego był i nadal jest pełen
    irytujących błędów i niedoróbek.
    W zeszłym roku przestali produkować Lumie, a teraz wyłączają Skypa na WP
    8.1 (mimo, że będzie działał na Andku 4!), co ostatecznie zabija ten system.
    Sam miałem Lumię 520 i byłem z niej bardzo zadowolony, nawet po 2 latach
    nadal działała płynnie. Zostałem jednak zmuszony do przesiadki na
    Androida, który w wersji 6 wydaje się wreszcie dość dopracowany i wydajny.

  • 5. Data: 2017-03-04 15:40:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Bolko"

[...]

    ---
    No to zrobili, w czym problem ?

  • 6. Data: 2017-03-04 15:47:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Skylla"

> [...]
    WP 10, który wbrew planom i zapowiedziom nie dał się uruchomić na
    słabszym i starszym sprzęcie, a do tego był i nadal jest pełen
    Co masz na myśli ?

    W zeszłym roku przestali produkować Lumie, a teraz wyłączają Skypa na WP
    8.1 (mimo, że będzie działał na Andku 4!), co ostatecznie zabija ten system.
    ---
    System ? To raczej wada tego pseudokomunikatora i jego użytkowników że chcą
    odnosić sukcesy używając zamkniętego rozwiązania komunikacyjnego.

    Ale, że co ? :-)

  • 7. Data: 2017-03-04 17:17:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > I teraz mamy milard komputerów pracujących w windowsach
    > + telefon który ma to samo środowisko.
    >
    > No aż się prosi żeby zrobić taki tańszy iphone.

    Mam Lumię i mogę napisać, czemu kolejny fon będzie na androidzie.

    To, co działa, działa dobrze. Ale nie ma wielu popularnych aplikacji.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-03-04 18:56:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-03-04 14:17, Chris wrote:
    > Ale Surface im wyszedł i dużo ludzi tego używa

    Zaryzykuje że jesli to "dużo" policzyć to wyjdzie promil userów tabletów
    w ogólności.

  • 9. Data: 2017-03-04 18:58:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-04 o 14:17, Chris pisze:

    > Ale Surface im wyszedł i dużo ludzi tego używa a o tablecie PRO Appla
    > nikt nie mówi.

    Surface to była głośna klapa. To był stół z monitorem w blacie.
    Potem ktoś przywrócił niepotrzebnie skompromitowana nazwę do
    tabletu. Ale fakt że tablet sprzedawał się sporo lepiej niż telefony.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2017-03-04 20:40:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 marca 2017 10:15:39 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    >
    > I teraz mamy milard komputerów pracujących w windowsach
    > + telefon który ma to samo środowisko.
    >
    > No aż się prosi żeby zrobić taki tańszy iphone.

    Ze 3 moje ostatnie telefony w windows były. Pracodawca mi co jakiś czas wymienia a
    androida nie chce. Windows phone i win8 miałem- nie wiem czy tak jak iphone bo iphona
    nie miałem nigdy ale z kompami z windowsem gadaja ładnie.