  • 31. Data: 2014-06-09 14:31:36
    Temat: Re: Aplikacja do obróbki danych HEX/kod U2/RS232
    Od: j...@g...com

    W dniu sobota, 7 czerwca 2014 09:39:43 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Śmieszny jesteś, pod windą matlab jest płatny a octave chodzi jak chce,
    > dziękuję za taką pomoc, wolę libreofice.

    "Jednak platforma (systemowa) trochę kreuje świadomość... "
    Troche??? Raczej determinuje cale zycie zawodowe ;)

    Tak na marginesie :
    1) "dziękuję za taką pomoc"
    Przecie to nie Ty prosiles o pomoc.

    2) "wolę libreofice"
    Czy jest to LibreOffice czy M$ Office kwestia jest ta sama :

    "(...) spędzanie czasu nad narzędziami zaprojektowanymi
    do prowadzenie księgowości."

    i dodam od siebie:

    Na platformie, ktora srednio nadaja sie do programowania.
    Chyba, ze zaistalujesz sobie kolejna "kobyle" Visual Studio
    i przerzucisz sie na C++ :)

    Pozdrawiam,
    jerzy

  • 32. Data: 2014-06-09 19:08:57
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 9 Jun 2014 05:31:36 -0700 (PDT), j...@g...com wrote:

    >Na platformie, ktora srednio nadaja sie do programowania.
    >Chyba, ze zaistalujesz sobie kolejna "kobyle" Visual Studio
    >i przerzucisz sie na C++ :)

    Zeby programowac pod Windows w C++ wcale nie potrzeba Visual Studio
    ani innych "kobyl"

    A.L.

  • 33. Data: 2014-06-09 19:13:00
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 09.06.2014 o 14:31 <j...@g...com> pisze:

    > Tak na marginesie :
    > 1) "dziękuję za taką pomoc"
    > Przecie to nie Ty prosiles o pomoc.

    ale używam exscela właśnie w inżynierskiej robocie, dlatego czułem się
    wywołany.

    > 2) "wolę libreofice"
    > Czy jest to LibreOffice czy M$ Office kwestia jest ta sama
    Jest róznica i to spora, chociazby w "wadze" i lekkości użycia.

    :

> [...]
    >
    > Na platformie, ktora srednio nadaja sie do programowania.
    > Chyba, ze zaistalujesz sobie kolejna "kobyle" Visual Studio
    A widzisz? masz wąskie horyzonty, bo jest np code:bloks, też C++ ale w
    lżejszym wydaniu.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 34. Data: 2014-06-09 20:21:31
    Od: j...@g...com

    On Monday, June 9, 2014 7:13:00 PM UTC+2, janusz_k wrote:

    > A widzisz? masz wąskie horyzonty,
    Nie bo mam waskie horyzonta, ale za to potrafie w przepisac przyklad i
    w trzech linikach odebrac dane z portu i przekonwetowac je;)

    > bo jest np code:bloks,
    Taaaa, a code:bloks to czasem nie jest tez bubel bo slyszalem tak
    od ludzi.

    Co do bublowatosci Octave:

    filename = "z-axis_data.bin";
    fid = fopen (filename, "r");
    [val, count] = fread (fid, Inf, "uint16");
    plot ([1:count], val);
    fclose (fid);

    ,gdzie
    z-axis_data.bin - ~1.3M probek w uint16

    Nawet zoom dziala:)

  • 35. Data: 2014-06-09 20:37:39
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 9 Jun 2014 11:21:31 -0700 (PDT), j...@g...com wrote:

    >Taaaa, a code:bloks to czasem nie jest tez bubel bo slyszalem tak
    >od ludzi.

    code:blocks to jest IDE - front end a nie kompilator.

    Cos wam sie myli, Panowie...

    A.L.

  • 36. Data: 2014-06-10 00:19:33
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-09 14:31, j...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Na platformie, ktora srednio nadaja sie do programowania.
    > Chyba, ze zaistalujesz sobie kolejna "kobyle" Visual Studio

    Można malutki dev-c++. Oryginał przestał być rozwijany, ale jest
    Wxdev-c++ i właśnie odkryłem nowy - ponoć niezły Orwell dev-c++

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 37. Data: 2014-06-10 00:22:42
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-09 20:37, A.L. pisze:

    > code:blocks to jest IDE - front end a nie kompilator.
    >
    > Cos wam sie myli, Panowie...

    Visual Studio to też jest IDE w dodatku kobyła, tak więc wspominanie o
    code:blocks jako alternatywie jest uprawnione.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 38. Data: 2014-06-10 00:45:49
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 10.06.2014 00:22, Mario wrote:

    > Visual Studio to też jest IDE w dodatku kobyła, tak więc wspominanie o
    > code:blocks jako alternatywie jest uprawnione.

    Jest IDE, ale jest też, a nawet przede wszystkim, kompilatorem.

    Możesz choćby używać jako IDE QTcreatora, nadal kompilując
    za pomocą MSVC++.

    Code block to IDE mogące kompilować kompilatorem: gcc, MSVC++,
    clang, borland C++ i paroma innymi, o których nikt nie słyszał.

    pzdr
    bartekltg

  • 39. Data: 2014-06-10 02:04:12
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-10 00:45, bartekltg pisze:

    > Jest IDE, ale jest też, a nawet przede wszystkim, kompilatorem.

    Zamiast którego możesz też używać inny kompilator podpięty do tego IDE.

> [...]
    >
    > Code block to IDE mogące kompilować kompilatorem: gcc, MSVC++,
    > clang, borland C++ i paroma innymi, o których nikt nie słyszał.

    Wróć może do miejsca gdzie była mowa o o kobyle Visual Studio i zastanów
    się czy autorowi chodziło o kompilator.
    Roztrząsanie czy VS to kompilator czy IDE jest mniej więcej tak samo
    sensowne jak roztrząsanie czy Linux to kernell czy OS.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 40. Data: 2014-06-10 10:31:20
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 10.06.2014 02:04, Mario wrote:

    > Zamiast którego możesz też używać inny kompilator podpięty do tego IDE.

    > Wróć może do miejsca gdzie była mowa o o kobyle Visual Studio i zastanów
    > się czy autorowi chodziło o kompilator.

    AL zwrócił Ci uwagę, że C:B to IDE. Zamiast wtedy wyjaśnić, co
    dokładnie miałeś na myśli odpowiedziałeś, że "Visual Studio to
    też jest IDE" co mocno sugerowało jakieś poplątanie pojęć.

    > Roztrząsanie czy VS to kompilator czy IDE jest mniej więcej tak samo
    > sensowne jak roztrząsanie czy Linux to kernell czy OS.

    No i pewnie znowu myślisz w miarę dobrze, a piszesz tak, że
    ciężko się zgodzić. Nie ma żadnego roztrząsania. Jest kompilator
    w VS i jest IDE w VS. Obu można używać niezależnie. To są różne
    obiekty, tylko rozdawane/sprzedawane w pakiecie.

    pzdr
    bartekltg