  • 1. Data: 2015-09-09 19:07:20
    Temat: Apple - Live
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
    Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
    http://apple.com/live

  • 2. Data: 2015-09-09 19:16:08
    Temat: Re: Apple - Live
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-09-09 19:07, Pszemol wrote:
    > Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
    > Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
    > http://apple.com/live

    Tylko dla jablkowych wybrancow lub posiadaczy W10

  • 3. Data: 2015-09-09 19:17:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Tylko dla jablkowych wybrancow lub posiadaczy W10

    Zostałeś w tyle? ;-) Apple jest dla tych, co są na bieżąco.

  • 4. Data: 2015-09-09 19:32:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?

    nie. tylko tacy podniecacze jak Ty
    Reszcie to wisi

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-09-09 19:50:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
    > Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
    > http://apple.com/live

    Duży iPad Pro... 12.9" przekątna. iPad2 mieści się w iPad Pro bokiem.
    Variable refresh rate - oszczędza energię przy statycznych obrazach.
    CPU faster than 80% all portable computers shipped last 12 months.
    GPU faster than 90% all portable computers shipped last 12 montsh.
    Runs AutoCAD360@60fps. 10 hours battery life. 4 speakers audio.
    Cienki: 6,9mm, i lekki 1,57 funta wagi. Smart keyboard... Apple Pencil :-)
    Zaprosili gościa z Microsoft do demonstracji MS Office na iPad Pro.
    Zaprosili gościa z Adobe do demonstracji Comp, Fix i Sketch.
    Teraz jakiś medyk z 3M demonstruke aplikacje graficzną dla lekarzy
    co ma pomagać w konsultacjach z pacjentami...
    $799-$1099 dodatki: +$99 pencil +$160 keyboard :-)

  • 6. Data: 2015-09-09 20:32:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
    > Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
    > http://apple.com/live

    New Apple TV. Siri wspomaga szukanie programów.
    App Store, Photos, Videos, Music/iTunes, Netflix, Hulu.
    Połączone szukanie across TV apps i wewnątrz odcinków!
    Nowy pilot ze szkłem dotykowym.
    Możesz zapytać Siri w czasie oglądania: what did she said?
    TV przewinie do tyłu 15 sekund i powtórzy scenę z napisami.
    W czasie oglądania filmu można zapytać Siri o wyniki meczu
    sportowego lub pogodę i pojawi się w dole ekranu informacja,
    którą można rozwinąć i rozszerzyć zatrzymując film w tle.
    Całość pracuje na systemie operacyjnym TVOS (oparty na iOS).
    Games z multiplay - gry wielograczowe, nowe gry konsolowe.
    Można grać z użytkownikiem na iPhone lub iPadzie.
    Full HD (1080) @ 60fps, nie ma wzmianki na temat 4K ani 8K.
    Cena $150-200.

  • 7. Data: 2015-09-09 21:03:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
    > Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
    > http://apple.com/live

    iPhone 6S i 6S+ oparty na A9 cpu. Taki jak w iPad Pro.

    3D Touch - oczywiście oczekiwany od dawna "przebój".
    Nie tylko wejście od użytkownika reagujące na dotyk,
    nacisk ale i drganie/odbicie (feedback) w grach.

    Obudowa dostępna w 4 koloroach/odcieniach.

    Aparat 12Mp iSight sensor - ulepszyli design matrycy
    aby zmiejszyć przecieki RGB między pikselami i szum :-)
    Poprawiony software ulepszone doświetlanie i równowaga
    bieli w gorszych warunkach oświetlenia. 4K Videos!

    Funkcja flasha (lampa błyskowa) dla kamery z przodu (5Mp)
    z użyciem LCD backlight "Retina Flash". Ciekawe rozwiązanie...

    Live Photos: ułamek sekundy filmu z każdą fotką.

    23 kanałów LTE Advanced do obsługi międzynarodowych operatorów.

    6S/6S+ - ceny w kontrakcie/abonamencie tyle samo co 6/6+.
    Dostępny również w tańszej wersji 5S (mniejszy ekran).
    Nowy iPhone Upgrade Program - co roku nowy iPhone :-)
    Ciekawe.

    Niestety Polski nie widzę w pierwszej turze krajów...
    Pewnie nasz rynek będzie dodany przed Świętami będzie.

  • 8. Data: 2015-09-09 21:10:01
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-09 o 19:07, Pszemol pisze:
    > Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?

    Kpisz, prawda?

  • 9. Data: 2015-09-09 21:12:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
    > Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
    > http://apple.com/live

    Patrzę teraz na to, co robiła giełda papierów wartościowych
    z akcjami AAPL w czasie prezentacji... I widzę że wystartowali
    z poziomu około $112, w pierwszej fazie prezentacji szło
    w górę przez 20 minut dobiła cena do $114 aby szybko
    zacząć opadać i w ciągu pierwszej 1/2 godziny już były
    akcje spowrotem po 112 by spaść prawie do 110. Teraz 111.
    Czyli inwestorzy nie są pod wrażeniem tego co zobaczyli...

  • 10. Data: 2015-09-09 21:14:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message

    > Kpisz, prawda?