  • 1. Data: 2015-09-08 14:36:06
    Temat: Aero2 zwykłym operatorem GSM?
    Od: "TymOn" <t...@w...com>

    Dziś w sumie przez pomyłkę włożyłem kartę internetową Aero2 do starej
    Nokii 6030 i ku mojemu zdziwieniu, pobrała aktualny czas z sieci i
    zalogowała się pokazując zasięg! Niestety nie udało się wykonać żadnego
    połączenia, na numery alarmowe nie próbowałem. Co się stało, że to tak
    działa?

  • 2. Data: 2015-09-08 14:38:03
    Temat: Re: Aero2 zwykłym operatorem GSM?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-08 o 14:36, TymOn pisze:
> [...]
    > zalogowała się pokazując zasięg! Niestety nie udało się wykonać żadnego
    > połączenia, na numery alarmowe nie próbowałem. Co się stało, że to tak

    A co cię dziwi?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-09-08 15:00:28
    Od: "TymOn" <t...@w...com>

    > A co cię dziwi?

    Wiesz co to za telefon?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Nokia_6030
    Sprzed prawie dekady i obsługuje tylko zwykłe pasma GSM 900 i 1800, to
    mnie dziwi.
    Aero2 to chyba coś innego, nieprawdaż?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Aero2
    Pasmo HSPA+ 900, LTE 2600

  • 4. Data: 2015-09-08 15:03:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    TymOn wrote:

> [...]
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Nokia_6030
    > Sprzed prawie dekady i obsługuje tylko zwykłe pasma GSM 900 i 1800, to

    pasma GSM 900
    Pasmo HSPA+ 900

    no i?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-09-08 15:15:03
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > zalogowała się pokazując zasięg! Niestety nie udało się wykonać
    > żadnego połączenia, na numery alarmowe nie próbowałem. Co się stało,

    Tzn, chciałeś chyba powiedzieć NIEdziala?. W praktyce sprowadza się to
    przecie tylko do tego przerywanego co godzinę dość powolnego jak na
    dzisiejsze czasy transferu danych.

  • 6. Data: 2015-09-08 15:27:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TymOn" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]

    >Wiesz co to za telefon?
    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Nokia_6030
    >Sprzed prawie dekady i obsługuje tylko zwykłe pasma GSM 900 i 1800,

    No, maja HSPA+ w pasmie 900, to widac maja tez w tym pasmie zwykly
    GSM, chocby na tyle, aby sie telefon zalogowal.
    Telefon pasmo 900 obsluguje, wiec sie loguje.

    Jakiegos monitora sieci w tej Nokii nie ma ? Mozna by sie dowiedziec
    na ktorym kanale itp ..

    J.

  • 7. Data: 2015-09-08 16:15:20
    Od: "TymOn" <t...@w...com>

    Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Tzn, chciałeś chyba powiedzieć NIEdziala?. W praktyce sprowadza się to
    > przecie tylko do tego przerywanego co godzinę dość powolnego jak na
    > dzisiejsze czasy transferu danych.

    Zgadza się, BDI w Aero2 to ścierwo, ale nie chcę mi się odsyłać karty i
    łasić się o zwrot kauci, leżało w szufladzie i dziś akurat postanowiłem
    sprawdzić "co tam słychać".
    Skoro karta loguje się w starym telefonie, to czy jest tam normalny numer,
    na który dałoby się zadzwonić? W kontakach były zapisany numery alarmowe
    do straży, policji i pogotowia, oraz osobno 112.

  • 8. Data: 2015-09-08 17:01:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TymOn" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Zgadza się, BDI w Aero2 to ścierwo, ale nie chcę mi się odsyłać karty

    W imie zasad, wlasnie za to scierwo ... choc predkosc i zrywanie to
    akurat wymysl UKE ..

    >łasić się o zwrot kauci, leżało w szufladzie i dziś akurat
    >postanowiłem sprawdzić "co tam słychać".
    >Skoro karta loguje się w starym telefonie, to czy jest tam normalny
    >numer, na który dałoby się zadzwonić?

    Raczej nie ma. To wszak cenny zasob, za ktory trzeba by zaplacic.

    >W kontakach były zapisany numery alarmowe do straży, policji i
    >pogotowia, oraz osobno 112.

    Wychodzace chyba tez nie dzialaja - choc nie probowalem pod alarmowe.

    J.

  • 9. Data: 2015-09-08 21:12:49
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 8 Sep 2015 17:01:32 +0200, J.F. napisał(a):

    > Wychodzace chyba tez nie dzialaja - choc nie probowalem pod alarmowe.

    Alarmowe chyba nawet bez żadnej karty działają, choć nie próbowałem.

    --
    GLaF

  • 10. Data: 2015-09-08 21:42:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "GLaF"

    > Wychodzace chyba tez nie dzialaja - choc nie probowalem pod alarmowe.

    Alarmowe chyba nawet bez żadnej karty działają, choć nie próbowałem.
    ---
    Dokładnie :-)