  • 1. Data: 2013-08-09 21:20:42
    Temat: Aprilia rs 50 problem
    Od: tobi9993 <tobi00001@_NOSPAM_wp.pl>

    Mam aprilie rs 50 i mam problem w odpalaniu bo jak jest zimna to odpala od
    razu a jak się rozgrzeję to kręci i kręci nie nie chce nawet próbowałem na
    ssaniu a na pycha to od razu odpali akumulator wymieniłem na nowy 12v 5ah
    i nie wiem co jest więc proszę was o pomoc.

  • 2. Data: 2013-08-10 02:31:40
    Temat: Re: Aprilia rs 50 problem
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    tobi9993 <tobi00001@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

> [...]
    >ssaniu a na pycha to od razu odpali akumulator wymieniłem na nowy 12v 5ah
    >i nie wiem co jest więc proszę was o pomoc.

    No ja tam nie wiem, nie znam sie, ale bym sprobowal dla jasnosci
    odpalic z jakiegos normalnego akumulatora, dejmy na to 45Ah.
    Bo jesliby odpalil, to mogloby oznaczac, ze ten 5Ah jest szajs w
    sensie za malej wydajnosci chwilowej plus ewentualne straty na
    laczach.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2013-08-10 21:51:27
    Temat: [OT] Re: Aprilia rs 50 problem
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > ssaniu a na pycha to od razu odpali akumulator wymieniłem na nowy 12v 5ah
    > i nie wiem co jest więc proszę was o pomoc.

    Ciekaw jestem ile masz lat. Pisać w miarę potrafisz, ale znaków
    interpunkcyjnych nie stawiasz.
    Pewnie nie wiesz, ale wiadomiści z "sikacza" trafiają do usenetu (na grupę
    dyskusyjną - poszukaj w google co to),
    a tam "stara" kadra, co to ich jeszcze kaligrafii uczyli.