  • 1. Data: 2013-08-05 18:36:04
    Temat: Silnik
    Od: kimiii <download@_NOSPAM_op.pl>

    Witam jestem nowy i bardzo nie wiem gdzie szukać wie może ktoś z was kto
    śćiąga silniki do motocykli a konkretnie mi chodzi do yamahy r6
    2000rocznik

  • 2. Data: 2013-08-05 19:12:14
    Temat: Re: Silnik
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kimiii" <download@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam jestem nowy i bardzo nie wiem gdzie szukać wie może ktoś z was kto
    > śćiąga silniki do motocykli a konkretnie mi chodzi do yamahy r6
    > 2000rocznik

    Skąd wy się kurwa bierzecie???

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2013-08-05 20:06:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-08-05 19:12, Grzybol pisze:
    > U?ytkownik "kimiii" <download@_NOSPAM_op.pl> napisa? w wiadomo?ci
    z.pl...

    > Sk?d wy si? kurwa bierzecie???

    Z wyzu demograficznego i reformy szkolnictwa.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-08-07 12:20:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Grzybol <g...@w...pl> wrote:

    > Skąd wy się kurwa bierzecie???

    Jak to skąd...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2013-08-10 20:36:25
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-08-05 18:36, kimiii pisze:
    > Witam jestem nowy i bardzo nie wiem gdzie szukać wie może ktoś z was kto
    > śćiąga silniki do motocykli a konkretnie mi chodzi do yamahy r6 2000rocznik
    > --

    Szwagier ma kilka silników na półce i czasem ściąga,może być?

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem