  • 1. Data: 2013-04-23 21:48:21
    Temat: Assistance na kilka dni ?
    Od: e...@g...com

    Witam

    Wybieram sie za granice (Slowacja) na kilka dni autem, ktorego nie jestem do konca
    pewny. Czy zna ktos oferte ubezpieczenia asistance (takiego na kilka dni) by w razie
    awarii samochodu scholowali mi auto pod dom ? Mam zwykle OC tylko na pelnego AC nie
    chce kupowac.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2013-04-23 22:21:36
    Temat: Re: Assistance na kilka dni ?
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    awarii samochodu scholowali mi auto pod dom ? Mam zwykle OC tylko na pelnego AC nie

    ja znam. mozesz mi zaplacic 500 zl jako polisa i jesli zepsuje ci sie
    wozek to przyjade i cie sholuje pod sam dom w PL. pasuje?

  • 3. Data: 2013-04-24 07:36:28
    Od: e...@g...com

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 22:21:36 UTC+2 użytkownik h.w.d.p. napisał:
> [...]
    >

    > ja znam. mozesz mi zaplacic 500 zl jako polisa i jesli zepsuje ci sie
    > wozek to przyjade i cie sholuje pod sam dom w PL. pasuje?

    Nie, dziekuje. Jak nie potrafisz sklecic poprawnie kilku zdan to auta, nawet
    zepsutego, tez Cie nie dam :P

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 4. Data: 2013-04-24 08:12:06
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

[...]

    A co mówią ubezpieczyciele ? Po ile proponują i co w zakresie ?

  • 5. Data: 2013-04-24 14:54:45
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Nie, dziekuje. Jak nie potrafisz sklecic poprawnie kilku zdan to auta, nawet
    zepsutego, tez Cie nie dam :P

    przynajmniej umiem wiersze zawijac. a ciebie po prostu nie stac.

  • 6. Data: 2013-04-24 16:31:42
    Od: a...@g...com

    > Xiant

    cwiczylem to w marcu przy okazji wycieczki do Wloch....
    wniosek - zapomnij.
    albo roczne dokupic, albo roczne w dowolnym zu. Pozostaje jeszcze adac i cos co jest
    czyms zwiazane z PZMOT, sos pzmot ? sie zwie. tam oidp da sie krotkie terminy zapodac
    ale ja nie zdarzylem czasowo.
    a ze lecielismy grupa, to w koncu olalem i szczesliwie nie bylo potrzebne.
    ale faktycznie. teraz to bym juz wczesniej poszukal...
    lub jak Twoje auto - kup roczne i z bani.

  • 7. Data: 2013-04-24 17:26:14
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-04-24 16:31, a...@g...com pisze:

> [...]
    > ale faktycznie. teraz to bym juz wczesniej poszukal...
    > lub jak Twoje auto - kup roczne i z bani.

    tyle że zza granicy to raczej nikt nie zechce pod dom holować (auta
    starszego niż nowe), za dużo złomów po naszych drogach jeździ

    Lukasz

  • 8. Data: 2013-04-24 18:47:05
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 17:26:14 UTC+2 użytkownik ddddddd napisał:

> [...]
    >

    > tyle że zza granicy to raczej nikt nie zechce pod dom holować (auta
    >
    > starszego niż nowe), za dużo złomów po naszych drogach jeździ

    roznie to bywa. zalezy od ubezpieczyciela. czesto gesto daja zastepcze i lecisz dalej
    a oni robia do jakiejs kasy. lub targaja do miejsca zamieszkania jak adac, lub na
    czas naprawy daja hotel itp.
    mi zalezalo wlasnie na zwleczeniu auta na parking lub do warsztatu. tam decyzja czy
    robic czy targac do pl.
    ale to juz zalezy od papieru jaki podpisze.

  • 9. Data: 2013-04-24 19:17:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 24-04-2013 o 17:26:14 ddddddd
    <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> napisał(a):

    > tyle że zza granicy to raczej nikt nie zechce pod dom holować (auta
    > starszego niż nowe), za dużo złomów po naszych drogach jeździ

    W Warcie, pakiet platynowych ma holowanie lub kontynuacja podróży/powrót
    do miejsca zamieszkania.
    Laweta - RP bez limitu km, EU do 800km.
    Czyli jak jesteś za granicą - dają Ci zastępczy (na czas naprawy) klasy <=
    Twojego plus laweta do Warsztatu/domu ale nie dalej niż 800km LUB dowiozą
    Cię z Twoim autem do wskazanego miejsca/Domu.

    Mam - ale jeszcze nie testowałem.

    TG

  • 10. Data: 2013-04-25 08:15:01
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Jak kto duzo jezdzi to bezapelacyjnie niemieckie ADAC. 80 euro
    rocznie. Naprawy na miejscu za friko (o ile oczywiscie sie da), hotel
    czy kontynuacja podrozy wedle uznania kierowcy. Jezeli w 3 dni robocze
    woz nie zostanie naprawiony powrot do domu i zwiezienie auta. Bez
    limitu kilometrow w europie i basenie morza srodziemnego. Aha.
    Najwazniejsze. Dziala na ubezpieczonego a nie na auto, mozesz jechac
    czymkolwiek.Ba, jezeli twoja zona jedzie wozem zarejestrowanym na
    ciebie, to ubezpieczenie dalej dziala. Nie ma lepszej oferty.