  • 1. Data: 2013-04-23 22:35:20
    Temat: Naklejka potrzebna
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    Po zimie wlepka nie wyglada najlepiej i proces degeneracji postepuje (naderwany rog
    od gory). Wina jest najprawdopodobniej klej, ktory po ladnych paru latach stracil
    swoje wlasciwosci i na myjni zwyczajnie puscil.

    Ostatnio bralem od Borysa z 6 lat temu, ale z tego co pamietam ktos robil edycje w
    zeszlym roku.

    "Poratujecie?" ;-)
    --
    Dman-666

  • 2. Data: 2013-04-24 11:21:11
    Temat: Re: Naklejka potrzebna
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Dman666 <d...@g...com> wrote:

    > Ostatnio bralem od Borysa z 6 lat temu, ale z tego co pamietam ktos
    > robil edycje w zeszlym roku.

    Ja parę lat temu brałem od mastiego.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2013-04-24 14:57:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Apr 2013 09:21:11 +0000 osobnik zwany Adam Wysocki
    napisał:

    > Ja parę lat temu brałem od mastiego.

    no niestety sam już nie mam, a zaraz trzeba będzie na nowe auto

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?