  • 51. Data: 2017-06-20 16:26:14
    Temat: Re: Asystent pasa w nawigacji
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 13:10:03 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    go nawet na dużych ruchliwych rozjazdach.

    > Przy starcie aplikacji jest zachęta do używania map totom oczywiście
    > pewnie płatnych.
    > Sprawdzałeś różnice?

    Nie. Dla mnie mapfactor z mapami osm jest wysmienity.
    Dlatego nie szukalem dalej.
    Dziala mi stabilnie, mapy ma dla miejsc w których byłem więc nie szukałem dalej.

    Jedyny ficzer jaki bym chcial to glos lorda wadera ale tego nie ma :)

  • 52. Data: 2017-06-24 12:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Yanosik ma imo calkiem znosna nawigacje i traffic.

    Probowałem podejsc do tematu 2 x - tragedia.
    Pokazuje jakies drogi duzo dalze niz GM.
    Odpusciłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 53. Data: 2017-06-25 05:58:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-20 o 16:26, s...@g...com pisze:
    > Nie. Dla mnie mapfactor z mapami osm jest wysmienity.
    > Dlatego nie szukalem dalej.
    > Dziala mi stabilnie, mapy ma dla miejsc w których byłem więc nie szukałem dalej.

    Jeśli chodzi o zadupia w których bywam to AM jest lepsza ale będę
    zawzięcie testował. Graficznie fajnie przejrzyście.

  • 54. Data: 2017-06-30 22:41:35
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-06-12 12:31, z wrote:
    > Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz
    > automapy?

    Z tych korzystałem/korzystam i wszystkie mają asystenta pasa:
    IGO, Sygic, GARMIN (NAVIGON)