  • 1. Data: 2017-06-12 12:31:20
    Temat: Asystent pasa w nawigacji
    Od: z <...@...pl>

    Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

  • 2. Data: 2017-06-12 13:09:32
    Temat: Re: Asystent pasa w nawigacji
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 12:31:22 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

    map factor navigator

  • 3. Data: 2017-06-12 13:18:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >map factor navigator

    Na Androida ?
    Nie zauwazylem ... na mapach OSM czy TomTom ?

    J.

  • 4. Data: 2017-06-12 13:24:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 13:18, J.F. pisze:

    > Na Androida ?
    > Nie zauwazylem ... na mapach OSM czy TomTom ?

    https://www.dobreprogramy.pl/MapFactor-GPS-Navigatio
    n,Program,Android,64625.html

    Tu piszą że darmowo ma OSM a płatnie TomTom

  • 5. Data: 2017-06-12 13:26:22
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 12:31, z pisze:
    > Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz
    > automapy?

    Jeśli dobrze rozumiem o co pytasz, to NaviExpert to ma.

  • 6. Data: 2017-06-12 13:30:46
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 12.06.2017 o 12:31, z pisze:
    > Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz
    > automapy?

    Sygic

  • 7. Data: 2017-06-12 13:52:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Jun 2017 12:31:20 +0200, w
    <593e6d79$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

    Naviexpert. Zresztą lepsza -- przesiadłem się na nią z AM.

  • 8. Data: 2017-06-12 14:16:34
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 12 Jun 2017 12:31:20 +0200
    z <...@...pl> wrote:

    > Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

    Google Mapsy mają

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 9. Data: 2017-06-12 14:26:37
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz
    > automapy?

    Nawigacja google tez ma asystenta pasa ruchu. Ale brakuje wielu innych
    ficzerów.

  • 10. Data: 2017-06-12 14:52:22
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 13:18:42 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości

    > Na Androida ?
    > Nie zauwazylem ... na mapach OSM czy TomTom ?

    Jezdze na osm-owych.
    Bardzo sobie chwale. Zjezdzilem z nia polski kawałek, kawałek czech i do tego jakies
    testy za oceanem.

    Wszystko darmo i całkiem ok. Te mapy maja czasem jakieś dziwności ale raczej
    najgorsze co może cie spotkac to dodatkowy kilometr lub dwa...