  • 1. Data: 2011-08-08 11:38:59
    Temat: Auta i motocykle w deszczu
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Jade sobie ostatnio motocyklem w mega ulewie, do domu jeszcze ze 100
    kilometrow. Slisko, mokro, nic nie widac, jade z dziewczyna wiec pyrkam
    sobie 80 km/h. Wielu kierownikow mnie wyprzedza - nie mam nic do tego, ale
    mogliby ruszyc glowami i nie zjezdzac OD RAZU przede mnie bo caly syf i
    woda, ktora ciagna za soba leci prosto na moja kurtke i kask, w ktorym i
    tak niewiele juz widac. Tak wiec prosba - jak wyprzedzacie motocykliste w
    deszczu to nie wjezdzajcie od razu przed niego tylko pociagnijcie lewym te
    kilkadzisiat metrow :-)

    pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2011-08-08 11:45:28
    Temat: Re: Auta i motocykle w deszczu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dysiek,

    Monday, August 8, 2011, 11:38:59 AM, you wrote:

> [...]
    > deszczu to nie wjezdzajcie od razu przed niego tylko pociagnijcie lewym te

    Nie pojmuję. Skoro Ci w deszczu niewygodnie, to nie jedź. Kierowcy
    samochodó mają się na czołówkę wbijać albo ciągnąć kilometrami za
    Tobą, bo Ci źle na motorze? Zejdź z niego - będzie Ci wygodniej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-08-08 11:51:35
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nie pojmuję. Skoro Ci w deszczu niewygodnie, to nie jedź. Kierowcy
    > samochodó mają się na czołówkę wbijać albo ciągnąć kilometrami za
    > Tobą, bo Ci źle na motorze? Zejdź z niego - będzie Ci wygodniej.

    Naprawdę nie pojmujesz, czy tylko udajesz ?
    Nikt nie każe Ci jechać lewym nie wiadomo jak długo, jednak powrót na prawy
    pas kilkadziesiąt metrów dalej to raptem 1-2 sekundy czasu później przy
    przedstawionej prędkości. Tak trudno o odrobinę empatii ?
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 4. Data: 2011-08-08 11:56:09
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2011 11:51, WOJO pisze:

> [...]
    > prawy pas kilkadziesiąt metrów dalej to raptem 1-2 sekundy czasu później
    > przy przedstawionej prędkości. Tak trudno o odrobinę empatii ?

    Empatia empatią, ale wjeżdżanie po wyprzedzaniu tuż przed wyprzedzany
    pojazd nie jest też zbyt legalne.

    Generalnie należałoby zjechać tak, by nie zmuszać wyprzedzonego do
    hamowania w celu "odtworzenia" bezpiecznego odstępu.

  • 5. Data: 2011-08-08 11:56:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Nie pojmuję. Skoro Ci w deszczu niewygodnie, to nie jedź. Kierowcy
    > samochodó mają się na czołówkę wbijać albo ciągnąć kilometrami za
    > Tobą, bo Ci źle na motorze? Zejdź z niego - będzie Ci wygodniej.

    No. Rozumowanie wiekszosci chamow i prostakow na drodze ktorych w Polsce
    pod dostatkiem. Bo uprzejmosc i nieuprzykrzanie komus zycia tak wiele
    kosztuje. Gdzie Dysiek napisal o czolowce demagogu? Mowa jest o tym
    gdy jest mozliwosc pojechania dluzej lewym pasem bez stresu.

    --
    Artur

  • 6. Data: 2011-08-08 11:59:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello WOJO,

    Monday, August 8, 2011, 11:51:35 AM, you wrote:

> [...]
    > pas kilkadziesiąt metrów dalej to raptem 1-2 sekundy czasu później przy
    > przedstawionej prędkości. Tak trudno o odrobinę empatii ?

    Jakiej empatii? Dla wariata, który w ulewie jedzie motocyklem?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-08-08 12:01:33
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Nie pojmuję. Skoro Ci w deszczu niewygodnie, to nie jedź. Kierowcy
    > samochodó mają się na czołówkę wbijać albo ciągnąć kilometrami za
    > Tobą, bo Ci źle na motorze? Zejdź z niego - będzie Ci wygodniej.

    Przeczytaj jeszcze ze dwa razy, moze zrozumiesz :-) Nie mowie, ze mi
    niewygodnie, ale mozna sobie ulatwiac zycie zamiast celowo (badz nie)
    uprzykrzac je blizniemu. Przejechanie dodatkowych 25 metrow trwa z 1
    sekunde. Jak 1 sekunda wiecej i mialbys zaliczona czolowke to w ogole nie
    powinienes wyprzedzac.

    Dysiek

  • 8. Data: 2011-08-08 12:03:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.08.2011 11:38, Dysiek pisze:
> [...]
    > deszczu to nie wjezdzajcie od razu przed niego tylko pociagnijcie lewym te

    Zawsze mnie zastanawialo po co motocyklisci jezdza w deszczu, skoro nic
    nie widza? Opony to pewnie jakis slick, kask musialbys co chwile reka
    wycierac, ale jazdaaaa. Swiadomie narazasz siebie, dzieczyne i innych
    uczestnikow ruchu na zagrozenie?
    To, ze tobie jest slisko, mokro i nic nie widzisz, to nie wina aut,
    tylko tego, ze jedziesz w deszczu a sprzet masz do tego nie przygotowany.

  • 9. Data: 2011-08-08 12:04:38
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 8 Aug 2011 12:01:33 +0200, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    >uprzykrzac je blizniemu. Przejechanie dodatkowych 25 metrow trwa z 1
    >sekunde. Jak 1 sekunda wiecej i mialbys zaliczona czolowke to w ogole nie
    >powinienes wyprzedzac.

    ale przecież to zupełnie co innego niż oddalenie się od motocykla o
    dodatkowe 25m.

    "Majster: /.../ Praw fizyki Pan nie zmienisz, nie bądź Pan głąb. [Do
    Jasia] Głąb, zapisałeś?"
    http://www.skecze.net.pl/kabaret-dudek/ucz-sie-jasiu

  • 10. Data: 2011-08-08 12:06:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Jakiej empatii? Dla wariata, który w ulewie jedzie motocyklem?

    A co w tym jest wariackiego? Wytlumacz mi bo czuje sie zaniepokojony
    poniewaz jezdze nawet w zimie.

    --
    Artur