  • Data: 2010-05-17 18:35:43
    Temat: Auto zastępcze na czas naprawy
    Od: Lew2 <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem drobną kolizję. Auto poszło do naprawy. Sprawca się przyznał i
    nie robił problemów. Ubezpieczyciel sprawcy (PZU) też nie robił
    problemów przy pokryciu samej szkody. Niestety ubezpieczyciel z PZU
    odmówił pokrycia kosztów samochodu zastępczego na czas naprawy
    argumentując, że "auto jest prywatne i nie dajemy zastępczego".
    Samochód będzie w naprawie do piątku i jest mi bardzo potrzebny. Mam
    tylko 2 opcje: wynająć samochód albo wynająć TAXI.

    Czy może ktoś podpowiedzieć jak postąpić? Czy od razu zakładać spawę w
    sądzie przeciwko ubezpieczycielowi? Czy tylko wysłać faktury do PZU z
    żądaniem zwrotu?