  • 1. Data: 2011-06-07 16:02:37
    Temat: Automapa 5.5 i wybór E75 zamiast 86
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Witam,
    Ustawiłem sobie trasę z Mazowsza do Korbielowa i będę jechał od Wojtkowic
    szosą E75 (1). Tam jest bodajże z prawego pasa w prawo o 270 stopni na drogę
    E75 (1)Tymczasem automapa mi stale pokazuje wariant przez Katowice drogą 86.
    Ponieważ nie ma konkretnych miejscowości przy E75 (1) - jak można
    zadeklarować, aby trasa z Automapy
    była przez tą drogę, a nie przez centrum Katowic??
    Tomek.

  • 2. Data: 2011-06-07 16:06:02
    Temat: Re: Automapa 5.5 i wybór E75 zamiast 86
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 7 Jun 2011 16:02:37 +0200, "Tomek" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    >zadeklarować, aby trasa z Automapy
    >była przez tą drogę, a nie przez centrum Katowic??

    może zmień typ trasy na szybką lub optymalną?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-06-07 16:19:17
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > może zmień typ trasy na szybką lub optymalną?

    Może zmień automapę na bardziej aktualną ;P

    Pozdrawiam !

    PS:
    5,5 to nie przypadkiem ze 2 lata wstecz ??

  • 4. Data: 2011-06-07 16:23:01
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    1. Zmien program na aktualny.
    2. Czytaj instrukcje.

    sz.

  • 5. Data: 2011-06-07 16:35:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 07 Jun 2011 16:06:02 +0200, w
    <9...@4...com>, Jarek Andrzejewski

    Postaw punkt na mapie i wybierz Przez.
    Nie pamiętam czy 5.5 miała już wybór Przez Okolicę (wtedy wystarczy postawić
    gdzieś w okolicy tego skrzyżowania).

    > może zmień typ trasy na szybką lub optymalną?

    I zaktualizować...

  • 6. Data: 2011-06-07 16:39:54
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Tomek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ustawiłem sobie trasę z Mazowsza do Korbielowa i będę jechał od Wojtkowic
    Jak od WOJKOWIC to nic dziwnego,
    że Cie na obecną 86 kieruje.

    > szosą E75 (1).
    "Szosą" :-)))
    S1 ta szosa się nazywa :-)
    Masz na nią wjechać za Siewierzem / Podwarpiem
    (stara "15-ka")

    > była przez tą drogę, a nie przez centrum Katowic??
    86 nie pojedziesz przez centrum Katowic,
    tylko przed Gwiazdami wykręcisz na Tychy / Bielsko.

    A jak chcesz jechać S1, a opcja najszybsza nie działa,
    to wbij sobie punkt pośredni i po sprawie.
    Ew. Lędziny - są przy S1
    (nie zjedziesz, tylko pojedziesz dalej na Tychy)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-06-07 17:30:42
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Tomek <s...@o...pl> napisał(a):

    > była przez tą drogę, a nie przez centrum Katowic??
    > Tomek.

    Niestety, Automapa od dawna każe jechać przez centrum Katowic.
    Teraz poćwiczyłem AM6 na dużym kompie - trasy szybka i optymalna prowadzą
    tamtędy.
    Próbowałem zaznaczyć punkt na obwodnicy - jeśli kliknąłem "przez okolicę" to
    dalej ciągnęło do Katowic.
    Dopiero zbliżenie mapy, zaznaczenie miejsca i kliknięcie "przez punkt"
    przesuwało trasę na obwodnicę.

  • 8. Data: 2011-06-07 17:32:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Jun 2011 15:30:42 +0000 (UTC), w <islg72$stg$1@inews.gazeta.pl>, " "
    <w...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
    > dalej ciągnęło do Katowic.
    > Dopiero zbliżenie mapy, zaznaczenie miejsca i kliknięcie "przez punkt"

    Może czasowo jednak szybciej wychodzi przez centrum (sprawdź czasy
    proponowanych tras).
    Próbowałeś użyć Trasy Łatwej?

  • 9. Data: 2011-06-07 17:55:53
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Może czasowo jednak szybciej wychodzi przez centrum
    --------------------------

    W teorii oczywiście ;-)

    W internecie za to AutoMałpa pokazuje
    (chyba najkrótszą) przez Oświęcim
    i Kęty (uwaga na zamknięty most w Kobiernicach
    - objazd przez zaporę w Porąbce).

    http://mapa.targeo.pl/1_2072260,,2_2105630,#targeo-t
    op

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2011-06-07 18:00:09
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    >Może czasowo jednak szybciej wychodzi przez centrum (sprawdź czasy
    >proponowanych tras).

    Raz za namową AM pojechałem przez centrum, później wolałem wybrać obwodnicę.

    >Próbowałeś użyć Trasy Łatwej?

    A w jakiej nawigacji jest taka opcja?
    W AM nie widziałem.