  • 1. Data: 2011-06-07 16:19:40
    Temat: Wysyłka felg
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Ktoś to ostatnio praktykował? Mam do sprzedania komplet alufelg Momo 16" i
    wstrzymuję się z wystawieniem ich na Allegro, gdyż nie wiem, jak ten temat
    ugryźć. Którym kurierem najlepiej wysłać? Jaki będzie tego koszt? (w innych
    aukcjach widzę kwoty rzędu 50zł). Rozumiem, że wypadałoby zapakować każdą
    felgę z osobna. Ale czy wtedy nie traktują tego jako osobne paczki?

    Poradzicie? Będę zobowiązany :)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 2. Data: 2011-06-07 16:40:28
    Temat: Re: Wysyłka felg
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 16:19, Staszek Sosenko pisze:
> [...]
    > (w innych aukcjach widzę kwoty rzędu 50zł). Rozumiem, że wypadałoby
    > zapakować każdą felgę z osobna. Ale czy wtedy nie traktują tego jako

    Spróbuj tutaj:

    http://www.wysylajnajtaniej.pl/index.php

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-06-07 16:51:26
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > każdą felgę z osobna. Ale czy wtedy nie traktują tego jako osobne paczki?

    znaleźć znajomego z umową u kuriera
    u mnie kosztowałoby to 2x15 zł zakładając że będą to 2 paczki po 2 felgi :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2011-06-07 18:37:59
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > znaleźć znajomego z umową u kuriera
    > u mnie kosztowałoby to 2x15 zł zakładając że będą to 2 paczki po 2 felgi :)
    > pzdr
    > GL

    nie trzeba znajomego. Od kliku lat można skorzystać z posrednika
    kurierskiego. Najlpiej szukać na kurierem.pl

  • 5. Data: 2011-06-07 19:23:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > każdą felgę z osobna. Ale czy wtedy nie traktują tego jako osobne paczki?

    Ja wysyłałem opony u nich, wszystko było w porządku, zrobiłem z nich jedną
    paczkę.
    http://www.opek.com.pl/uslugi_przewozowe/uslugi_kraj
    owe/uslugi_podstawowe.aspx

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 6. Data: 2011-06-07 19:26:20
    Od: TheStachoo <...@...3>

    Witam,

    Zobacz na www.kurjerzy.pl

    --
    TheStachoo

  • 7. Data: 2011-06-07 19:26:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > wstrzymuję się z wystawieniem ich na Allegro, gdyż nie wiem, jak ten temat
    > ugryźć. Którym kurierem najlepiej wysłać?

    Ja wysyłałem paczką bagażową pkp.
    Było zdecydowanie najtaniej.
    Ale to było 10 lat temu.

  • 8. Data: 2011-06-07 19:44:57
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-07 19:26, Cavallino pisze:

    > Ja wysyłałem paczką bagażową pkp.
    > Było zdecydowanie najtaniej.
    > Ale to było 10 lat temu.

    Teraz już nie ma chyba czegoś takiego... A przynajmniej nie można nadać
    na dworcu, tylko trzeba iść bezpośrednio do kierownika pociągu i
    zostawić u niego (przesyłka konduktorska). Nie przyjmują dużych rzeczy,
    no i odbiór też tylko bezpośrednio z przedziału służbowego.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2011-06-07 19:49:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz już nie ma chyba czegoś takiego... A przynajmniej nie można nadać na
    > dworcu,

    Nigdy nie można było na dworcu, trzeba było nadać i odebrać w kasie
    bagażowej.
    Co wykluczało mniejsze miasta rzecz jasna.

    >tylko trzeba iść bezpośrednio do kierownika pociągu i zostawić u niego
    >(przesyłka konduktorska). Nie przyjmują dużych rzeczy, no i odbiór też
    >tylko bezpośrednio z przedziału służbowego.

    Nie mówię o przesyłkach konduktorskich.

  • 10. Data: 2011-06-07 20:39:50
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Ja wysyłałem ostatnio za pośrednictwem
    dwiepaczki.pl

    Zestreczowane 2 paczki po 2 koła (całe, z felgami, każda paczka po 27kg)
    i zapłaciłem z ubezpieczeniem w sumie coś koło 40PLN.

    --
    venioo
    GG:198909