  • Data: 2010-08-18 14:46:42
    Temat: Automat i diesel
    Od: Wangog <W...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Od niedawna jestem posiadaczem autka z automatem. Wczesniejsze byly z
    manualna skrzynia biegow. Auto to C klasa z 2000r.
    Slyszalem rade aby po ruszeniu spod swiatel nie wciskac od razu gazu,
    przejechac jakies 0,5 metra i potem dopiero gaz.
    Co o tym sadzicie?
    Jako ze jest to moj pierwszy diesel to mam pytanko odnosnie jego
    eksploatacji zima?
    Tankuje na "znanych" stacjach bo wiem ze jakosc paliwa w dieslach ma
    znaczenie ale czy dobrym pomyslem jest dolewanie jakis plynow do baku zima?

    Wangog