  • 1. Data: 2010-02-28 19:32:36
    Temat: Avensis 2002 2,0 D4D
    Od: "jan_ko" <j...@n...pl>

    Problem polega na tym, że samochód zaczął się dusić przy mocniejszym
    naciśnięciu pedału gazu. np. na 5-tym przy 120 km/h zaczyna się dusić. Dwa
    tyg temu wymieniono dwumasę i sprzegło, ale myślę , że problem już był, a że
    jeżdżę często tylko w mieście - późno się zorientowałem. Może macie jakieś
    sugestie ?. Filtr paliwa wymieniałem pół roku temu. Może olej napędowy -
    niskiej jakości? Nie znam się. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-28 20:19:25
    Temat: Re: Avensis 2002 2,0 D4D
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "jan_ko" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakieś sugestie ?. Filtr paliwa wymieniałem pół roku temu. Może olej
    > napędowy - niskiej jakości? Nie znam się. Pozdrawiam

    To może byc wszystko. Zacząłbym od tego co da się samemu sprawdzić czyli od
    sprawdzenia szczelności węzy i intercoolera. Nic nie świszczy?

  • 3. Data: 2010-02-28 20:24:11
    Od: "jan_ko" <j...@n...pl>

    nie

  • 4. Data: 2010-02-28 20:31:48
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-28 20:24, jan_ko pisze:
    > nie

    Pewnie trzeba zrobić to co w TDI w przypadku wystąpienia notlaufu -
    porządną diagnostykę przeprowadzić ;), ale nie taką polegającą tylko na
    podpięciu kompa i przeczytaniu czy są jakieś błędy.

    Pozdrawiam !!

    PS:
    W TDI to jest tzw. próba dynamiczna.

    PS2:

    MOże jakieś wężyki Ci się pod maską poprzecierały ??

  • 5. Data: 2010-03-01 16:14:22
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Filtr paliwa wymieniałem pół roku temu.

    Filtr powietrza wymieniony - czysty?
    Objawy jak by przepływomierz niedomagał.

    Grzech
    nyska

  • 6. Data: 2010-03-01 20:56:12
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-03-01 16:14, grzech pisze:

    > Filtr powietrza wymieniony - czysty?
    > Objawy jak by przepływomierz niedomagał.
    >

    > Grzech
    > nyska

    Objaw to jest notlaufu w TDI, w D4D pewnie podobnie ;)

    Pozdrawiam !!