  • Data: 2010-07-26 12:24:24
    Temat: Avensis II D4D - opinie
    Od: Kuba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przymierzam się do kupna Toyoty Avensis 2 - sedan, silnik diesel'a D4D.
    Mam w związku z tym parę pytań:
    - Silnik: były dwie pojemności 2.0 i 2.2 i w każdym różna ilość kucy pod
    maską. jak się sprawują te silniki? Z tego co wyczytałem to świst
    turbiny i branie oleju ale ponoć TTTM i nie ma się tym co przejmować?
    czy te silniki są na łańcuchu czy na pasku? 2.2 chyba jest na łańcuchu -
    ale pewnej informacji tez nie znalazłem
    - Blacha: czy ma ocynk? nigdzie nie znalazłem wiarygodnej informacji na
    ten temat

    Ktoś z Was posiada/posiadał takie auto i mógłby wypowiedzieć się co
    nieco na temat jego eksploatacji? Jakieś inne typowe usterki? Na co
    zwrócić szczególną uwagę? Na który silnik patrzeć z większą sympatią?

    Pozdrawiam,
    Kuba.