  • 1. Data: 2010-07-26 12:24:24
    Temat: Avensis II D4D - opinie
    Od: Kuba <...@...pl>

    Witam,
    przymierzam się do kupna Toyoty Avensis 2 - sedan, silnik diesel'a D4D.
    Mam w związku z tym parę pytań:
    - Silnik: były dwie pojemności 2.0 i 2.2 i w każdym różna ilość kucy pod
    maską. jak się sprawują te silniki? Z tego co wyczytałem to świst
    turbiny i branie oleju ale ponoć TTTM i nie ma się tym co przejmować?
    czy te silniki są na łańcuchu czy na pasku? 2.2 chyba jest na łańcuchu -
    ale pewnej informacji tez nie znalazłem
    - Blacha: czy ma ocynk? nigdzie nie znalazłem wiarygodnej informacji na
    ten temat

    Ktoś z Was posiada/posiadał takie auto i mógłby wypowiedzieć się co
    nieco na temat jego eksploatacji? Jakieś inne typowe usterki? Na co
    zwrócić szczególną uwagę? Na który silnik patrzeć z większą sympatią?

    Pozdrawiam,
    Kuba.

  • 2. Data: 2010-07-26 12:32:17
    Temat: Re: Avensis II D4D - opinie
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 26.07.2010 12:24, Kuba pisze:

    > Ktoś z Was posiada/posiadał takie auto i mógłby wypowiedzieć się co
    > nieco na temat jego eksploatacji? Jakieś inne typowe usterki? Na co
    > zwrócić szczególną uwagę? Na który silnik patrzeć z większą sympatią?

    Znajomy miał i mu go zwinęli. Więc jak już kupisz to zwróć uwagę na
    zabezpieczenie przeciwkradzieżowe.

  • 3. Data: 2010-07-26 12:40:12
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Rafał napisał:

    > Znajomy miał i mu go zwinęli. Więc jak już kupisz to zwróć uwagę na
    > zabezpieczenie przeciwkradzieżowe.
    i na to czy auto nie jest popowodziowe :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-07-26 13:28:31
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > - Blacha: czy ma ocynk? nigdzie nie znalazłem wiarygodnej informacji na
    > ten temat

    Blachy w Toyotach są oczywiście ocynkowane, 12 lat gwarancji, nie do
    ruszenia przez korozję. Wpadki z jakością zabezpieczeń antykorozyjnych
    praktycznie się nie zdarzają jak w niektórych markach.
    Powyższe uwagi nie dotyczą oczywiście aut powypadkowych naprawianych przez
    pana Czesia ;)

  • 5. Data: 2010-07-26 17:04:22
    Od: me-how <t...@k...pl>

    2,0 pasek 116,126 KM
    2,2 łańcuch 150,177 KM

  • 6. Data: 2010-07-26 20:38:58
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Kuba" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale pewnej informacji tez nie znalazłem
    > - Blacha: czy ma ocynk? nigdzie nie znalazłem wiarygodnej informacji na

    Generalnie - unikać 2.0 D4D 115 KM.

    Jurand.