  • 1. Data: 2012-11-08 18:20:12
    Temat: Awarie w naszych autach są zaplanowane
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://moto.onet.pl/1670734,1,awarie-w-naszych-autac
    h-sa-zaplanowane,artykul.html?node=13

    http://tinyurl.com/ajkqv6t

    "Powiedzmy to głośno! Auta psują się nie dlatego, że któryś z inżynierów
    popełnił błąd, a dlatego że psuć się muszą. W końcu to usterki i koszty
    związane z ich usunięciem zapewniają producentom motoryzacyjnym potężne
    zyski i napędzają rynek. Jakie techniki pozwalają uprzykrzyć życie
    kierowcom? O tym za chwilę..."
    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-11-08 18:31:33
    Temat: Re: Awarie w naszych autach są zaplanowane
    Od: dato <d...@w...pl>

    W dniu 2012-11-08 18:20, anacron pisze:
> [...]
    > związane z ich usunięciem zapewniają producentom motoryzacyjnym potężne
    > zyski i napędzają rynek. Jakie techniki pozwalają uprzykrzyć życie

    obudziłeś się ?

    oto kapitalizm: żyj i kupuj kupuj kupuj

    http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU

  • 3. Data: 2012-11-08 19:05:47
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "dato" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > oto kapitalizm: żyj i kupuj kupuj kupuj

    Inaczej:
    dopóki żyjesz to kupuj :-)

    Szymon

  • 4. Data: 2012-11-08 19:09:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > związane z ich usunięciem zapewniają producentom motoryzacyjnym potężne
    > zyski i napędzają rynek. Jakie techniki pozwalają uprzykrzyć życie

    Jest i dobra strona medalu:

    cała ta akcja to pewnego rodzaju zmowa producentów. A ze zmowami bywa
    tak, że ktoś się lubi czasem wyłamać, żeby zdobyć rynek. Pozostaje
    poczekać na rozwój wydarzeń.

    --
    MN

  • 5. Data: 2012-11-08 19:19:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k7gsfe$hcq$...@n...task.gda.pl...
    h-sa-zaplanowane,artykul.html?node=13

    > Jest i dobra strona medalu:
    >
    > cała ta akcja to pewnego rodzaju zmowa producentów. A ze zmowami bywa tak,
    > że ktoś się lubi czasem wyłamać, żeby zdobyć rynek.

    Kia się wyłamała 5 lat temu. ;-)

  • 6. Data: 2012-11-08 19:42:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-08 19:19, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:k7gsfe$hcq$...@n...task.gda.pl...
    h-sa-zaplanowane,artykul.html?node=13

    > Kia się wyłamała 5 lat temu. ;-)

    Kia i Hyundai :>
    Ceed 470kkm zanim się blachy nie pogięły, myślałem aby na gwarancje go
    zgłosić ale poszła całka :>

  • 7. Data: 2012-11-08 19:49:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-08, anacron <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    > związane z ich usunięciem zapewniają producentom motoryzacyjnym potężne
    > zyski i napędzają rynek. Jakie techniki pozwalają uprzykrzyć życie

    No ja tylko czekam na moment az ktorys z producentow przy wymianie klockow
    bedzie jedynie oferowal modul zlozony ze zwrotnici, piasty, tarczy, przegubu,
    polosi no i klockow ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-11-08 20:34:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Nov 2012, Marcin N wrote:

    > cała ta akcja to pewnego rodzaju zmowa producentów.
    > A ze zmowami bywa tak, że ktoś się lubi czasem wyłamać, żeby zdobyć rynek.

    'Się okaże'.
    Żarówka "padła" (pod ciosami polityków) wcześniej niż zmowa producentów
    żarówek, a zdaje się w okolicach wojny był wyrok orzekający nielegalność
    takiej zmowy (i co? - i nic).

    > Pozostaje poczekać na rozwój wydarzeń.

    Unia zakaże samochodów? :O

    pzdr, Gtofryd

  • 9. Data: 2012-11-08 20:59:36
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-08 18:31, dato pisze:

    > obudziłeś się ?

    Etam

    Oczywista oczywistość. Jednak ten tekst nie pasuje mi do reszty
    paplaniny pismaków. Ciągle w głowie mam lamenty jakie to złomy po
    naszych drogach jeżdżą albo odsądzanie od czci i wiary LPG.
    Lobbing przestał działać? :-)

  • 10. Data: 2012-11-08 21:12:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 18:20:12 +0100, anacron napisał(a):

> [...]
    > związane z ich usunięciem zapewniają producentom motoryzacyjnym potężne
    > zyski i napędzają rynek. Jakie techniki pozwalają uprzykrzyć życie

    Być może innym rachunkiem kieruje się koncern, a innym ASO, ale z tego co
    wiem to serwisy niewiele zarabiają na naprawach.

    Z tego co wiem, to serwisy autoryzowane żyją w zasadzie wyłącznie
    blacharskimi naprawami samochodów likwidowanymi z OC sprawców.
    Wtedy następuje sytuacja kiedy "cena nie gra roli", a nawet "im drożej tym
    lepiej" - i tu się zarabia.