  • 1. Data: 2012-11-08 17:57:02
    Temat: Masowa inwigilacja
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=vTqcBPc31UU&feature=p
    lcp
    Czyli bramki robiące zdjęcia wszystkiemu. Błysków nie widać gołym okiem,
    ale rejestratory i kamery już to wyłapują.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-11-08 18:49:43
    Temat: Re: Masowa inwigilacja
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.11.2012 17:57, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vTqcBPc31UU&feature=p
    lcp
    > Czyli bramki robiące zdjęcia wszystkiemu. Błysków nie widać gołym okiem,
    > ale rejestratory i kamery już to wyłapują.

    podobno w jednym mieście na śląsku wszystkie drogi wlotowe i wylotowe
    zostały obstawione kamerami. wykrywalność kradzieży aut wzrosła o
    paręnaście procent. Cieszył byś się jakby Twoje auto było w tych
    parunastu procentach?

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-11-08 19:06:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-08 18:49, ToMasz pisze:
> [...]
    > zostały obstawione kamerami. wykrywalność kradzieży aut wzrosła o
    > paręnaście procent. Cieszył byś się jakby Twoje auto było w tych

    Niekoniecznie, jak już kradną to niech się nie znajdzie, będę miał nowe. :)

  • 4. Data: 2012-11-08 19:50:29
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Czyli bramki robiące zdjęcia wszystkiemu. Błysków nie widać gołym okiem,
    > ale rejestratory i kamery już to wyłapują.

    U mnie w mieście są kamery z systemem odczytywania tablic rej.
    Jak ktoś podpadnie SM, to każdy przejazd pojazdu jest odznaczony, wystarczy
    sprawdzić czy zawsze pasy były zapięte, czy tel kom w użyciu i gra.

  • 5. Data: 2012-11-08 20:03:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=vTqcBPc31UU&feature=p
    lcp
    > Czyli bramki robiące zdjęcia wszystkiemu. Błysków nie widać gołym okiem,
    > ale rejestratory i kamery już to wyłapują.

    a myślałeś, ze jak rozpozają samochód ciężarowy, który nie ma ViaTolla?

    Muszą wszystkim zrobić zdjęcie, zeby później selekcjonować to co potrzebują.

    Była o tym mowa w trakcie rozpisywania przetargu ...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 6. Data: 2012-11-09 10:07:30
    Od: Robson <r...@...pl>

    On 2012-11-08 17:57, anacron wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vTqcBPc31UU&feature=p
    lcp
    > Czyli bramki robiące zdjęcia wszystkiemu. Błysków nie widać gołym okiem,
    > ale rejestratory i kamery już to wyłapują.

    Odcinkowy pomiar szybkości? Coś jak na zakopiance.

  • 7. Data: 2012-11-09 16:02:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
> [...]
    >zostały obstawione kamerami. wykrywalność kradzieży aut wzrosła o
    >paręnaście procent. Cieszył byś się jakby Twoje auto było w tych

    Bajki ?
    Nawet jak wiadomo ze auto pojechalo droga prowadzaca np do Opola, to w
    odzyskaniu nie pomoze.
    Moze jakby fotka byla wyrazna, i zlodziej dobrze widoczny, i znany
    policji, i nie zmienil tablic ... duzo tych "i".

    J.