  • 1. Data: 2017-02-26 21:36:20
    Temat: Badanie psychotechniczne
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Tak mię nurtuje ...

    ... badanie psychotechniczne odbywa się na stanowisku, gdzie jest jakaś
    sygnalizacja świetlna, ale ... jest tylko pedał hamulca a zamiast pedału
    gazu przycisk ręczny i to tylko chwilowy. Czemu to nie jest wierniejsze
    odbicie samochodu ? Przecież nie jeździ się samochodami z ręcznym
    przyciskiem gazu.

  • 2. Data: 2017-02-26 22:27:59
    Temat: Re: Badanie psychotechniczne
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 26 Feb 2017 21:36:20 +0100, re napisał(a):

> [...]
    > gazu przycisk ręczny i to tylko chwilowy. Czemu to nie jest wierniejsze
    > odbicie samochodu ? Przecież nie jeździ się samochodami z ręcznym

    To sprawdza czy nie jesteś niewidomy i czy nie masz porażenia nerwowego w
    takim stopniu, że w ciągu 1s (czy iluś tam) nie jesteś w stanie zrobić
    skoordynowanego ruchu ręką i nogą.

    W ogóle jest ktoś kto te testy oblał?

  • 3. Data: 2017-02-27 10:26:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...

> [...]
    >nerwowego w
    >takim stopniu, że w ciągu 1s (czy iluś tam) nie jesteś w stanie

    Znajomemu ta czesc kiepsko poszla i narzekal wlasnie na to - zrobiliby
    normalnie - zielone prawy pedal, czerwone lewy, zolte klakson.

    A nie jakos idiotycznie, ze az mozna zapomniec co sie mialo nacisnac
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-02-27 13:21:41
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-02-27 o 10:26, J.F. pisze:
> [...]
    > normalnie - zielone prawy pedal, czerwone lewy, zolte klakson.
    >
    > A nie jakos idiotycznie, ze az mozna zapomniec co sie mialo nacisnac :-)

    A to nie ma minimalnego IQ dla kierowcy?

  • 5. Data: 2017-02-27 14:28:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-02-27 o 13:21, t-1 pisze:

    > A to nie ma minimalnego IQ dla kierowcy?

    Od jakiego poziomu IQ proponujesz wydawać prawa jazdy?

    Poza tym badanie psychotechniczne polega głownie na sprawdzeniu refleksu
    oraz koordynacji-wzrokowo ruchowej, poziom IQ raczej luźno jest z tym
    powiązany.

  • 6. Data: 2017-02-27 16:05:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "t-1"

> [...]
    >
    > J.

    A to nie ma minimalnego IQ dla kierowcy?
    ---
    Jest taki test na logiczne myślenie. Dopasowujesz obrazki. Na koniec już
    trudno dopasować.

  • 7. Data: 2017-02-27 16:17:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Od jakiego poziomu IQ proponujesz wydawać prawa jazdy?

    Zaliczenie testu teoretycznego wymaga dosc wysokiego iQ :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-02-27 16:24:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-02-27 o 14:28, nadir pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym badanie psychotechniczne polega głownie na sprawdzeniu refleksu
    > oraz koordynacji-wzrokowo ruchowej, poziom IQ raczej luźno jest z tym

    Co ja mogę proponować?
    Jakie ma być min. IQ dla poszczególnych kategorii PJ i wykonywanych prac
    to specjaliści decydują. Wydaje mi się, że nie są są bardzo wygórowane.

    http://kierowcanaswoim.pl/jak-zaczac/badania-psychol
    ogiczne-kierowcow/

    A tu psycholog opisuje przypadki kierowców, którzy maja problemy z
    testami IQ:

    https://www.youtube.com/watch?v=gVm9ltZPLQY

  • 9. Data: 2017-02-27 16:29:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-02-27 o 16:17, J.F. pisze:

    > Zaliczenie testu teoretycznego wymaga dosc wysokiego iQ :-)

    Niekoniecznie, wystarczy mieć dobrą pamięć.

  • 10. Data: 2017-02-27 16:31:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Niekoniecznie, wystarczy mieć dobrą pamięć.

    Obecnie raczej nie, bo nie ma gdzie wszystkich pytan przejrzec i
    zapamietac.

    J.