  • 1. Data: 2017-02-26 09:35:13
    Temat: Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Od: p...@g...com

    6937,klopoty-z-czarna-skrzynka-w-audi-premier-szydlo
    -proba-odczytania.html

    Mam taką koncepcje ze nie dadzą rady zmodyfikować tych danych i trzeba będzie rozbić
    kolejne A8 tym razem przy prędkości 50 km/h ;-)

  • 2. Data: 2017-02-26 11:09:00
    Temat: Re: Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-26 09:35, p...@g...com wrote:
    > Mam taką koncepcje ze nie dadzą rady zmodyfikować tych danych
    > i trzeba będzie rozbić kolejne A8 tym razem przy prędkości 50 km/h ;-)

    To jest w ogóle fascynujące. Głupia kamera za 100zl zalatwiła by temat
    lepiej niż magiczne skrzynki.

    No i pytanie: co to w ogóle sa za magiczne skrzynki? Co w nich jest w
    sensie konstrukcyjnym? Ma ktoś informajce kto to produkuje i co potrafi
    ża sa kłopoty z odczytaniem? Niezwykle czułe i zaawansowane podobno.
    Czyżby ktoś nie zakładał że mają przetrwać kilka g? Bo w matactwo
    rzadowe przeciez nie damy wiary, nie?

    PS. W cywilnych samolotach głupi GPS z wysyłaniem danych łaczem
    satelitarnym załatwił by wiele tematów, ale nie. Nie bo nie. Koniec.

  • 3. Data: 2017-02-26 11:14:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jest w ogóle fascynujące. Głupia kamera za 100zl zalatwiła by temat
    > lepiej niż magiczne skrzynki.

    Akurat zwykłej kamery pewnie rzeczywiście zamontować nie mogą, bo pewnie
    gdzieś tam ktoś wpisał coś o informacjacvh niejawnych (i poniekad
    słusznie - nie chciałbyś przecież żeby rozmowy premier, nawet
    marionetkowej lądowały na youtubie).

    > No i pytanie: co to w ogóle sa za magiczne skrzynki? Co w nich jest w
    > sensie konstrukcyjnym? Ma ktoś informajce kto to produkuje i co potrafi
    > ża sa kłopoty z odczytaniem?

    Nawet jak ktoś ma to się nie podzieli, bo będzie miał potem problemy ze
    smutnymi panami.

    > Bo w matactwo
    > rzadowe przeciez nie damy wiary, nie?

    Od razu takie duże słowa. Dla firmy co to skleciła klientem jest... tak
    jakiś tam odłam boru do zamówień czy coś koło tego. A nasz klient nasz
    pan. Więc się nie dało niestety odczytać proszę wysokiego sądu - pech.

    Shrek

  • 4. Data: 2017-02-26 11:23:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-26 11:14, Shrek wrote:
> [...]
    > gdzieś tam ktoś wpisał coś o informacjacvh niejawnych (i poniekad
    > słusznie - nie chciałbyś przecież żeby rozmowy premier, nawet

    Mikrofon można obciąć, kamera może szyfrować w locie nagranie (klucze
    dekodujące w sejfie BOR, Macierewicza i u jednego kolesia z baru
    imieniem Misio).

    > Nawet jak ktoś ma to się nie podzieli, bo będzie miał potem problemy ze
    > smutnymi panami.

    Przecież tego nie zrobiono w tajnych ośrodkach tylko kupiono gotowca.
    Kto te gotowce robi? A może to podlega informacji publicznej?

  • 5. Data: 2017-02-26 11:26:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]

    ża sa kłopoty z odczytaniem? Niezwykle czułe i zaawansowane podobno.
    Czyżby ktoś nie zakładał że mają przetrwać kilka g? Bo w matactwo
    ---
    Ma ktoś. Miałeś tu podane. Poszukaj.

    PS. W cywilnych samolotach głupi GPS z wysyłaniem danych łaczem
    satelitarnym załatwił by wiele tematów, ale nie. Nie bo nie. Koniec.
    ---
    No jak następnym razem A8 oddali się w nieznanym kierunku i zajdzie
    podejrzenie, że umie latać to się przyda :-)

  • 6. Data: 2017-02-26 14:08:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mikrofon można obciąć, kamera może szyfrować w locie nagranie (klucze
    > dekodujące w sejfie BOR, Macierewicza i u jednego kolesia z baru
    > imieniem Misio).

    Ale wiesz, że na to papiery trzeba mieć?

    Spróbuj.

    Shrek

  • 7. Data: 2017-02-26 14:10:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Sebastian Biały pisze tak:

    > Mikrofon można obciąć, kamera może szyfrować w locie nagranie
    > (klucze dekodujące w sejfie BOR, Macierewicza i u jednego kolesia
    > z baru imieniem Misio).

    Kto chce szuka sposobu. Kto nie chce szuka powodu ;)

    --
    Piter

    Mind the gap

  • 8. Data: 2017-02-26 14:15:50
    Od: p...@g...com

    Fascynujące jest ze oni nie wiedzą kiedy przestać ;-)
    0996,posel-pis-gosc-ktory-zbieral-na-seicento-zawina
    l-130-tys-i.html#Prze
    Myślę że już czas na ruch prezesa czyli tzw kaganiec medialny :-) eskalowac konflikt
    którego nie można wygrać ? Wow mistrzostwo

  • 9. Data: 2017-02-26 14:15:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-26 14:08, Shrek wrote:
    > Ale wiesz, że na to papiery trzeba mieć?

    Przeciez nie mówie ze zrobi to ziutek w garażu. Mówie że kamera *może*
    być spreparowana tak aby nie nagrywała dzwięku i mozna mieć na to papier
    z masą pieczątek i waznych nazw firm. To że nie będzie kosztować 200zl
    tylko 20000zł to już inna sprawa. Szydło jest bezcenna.

  • 10. Data: 2017-02-26 14:33:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > z masą pieczątek i waznych nazw firm. To że nie będzie kosztować 200zl
    > tylko 20000zł to już inna sprawa. Szydło jest bezcenna.

    No i o tym pisałem - że to nie może być zwykła kamera za 100PLN. A jak
    już sprzedajesz kamery BORowikom za 20k sztuka, to przecież w pakiecie
    masz, że ma być na tych kamerach widać to co ma być widać;)

    Shrek