  • 11. Data: 2017-05-02 22:26:43
    Temat: Re: Bagażnik rowerowy na klapę - ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 maja 2017 14:35:11 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Ale pytanie -- czy da się tym przewozić rower juniorski? Nic nie mogę
    > wygooglać, uchwyt od damki chyba nie będzie pasował (nie ma jak chwycić za
    > ramę, a za kierownicę to chyba niezbyt dobry pomysł).
    Manualami się zafiksowałeś;)
    Kołami do góry go uczep
    Poważnie piszę
    Da radę

  • 12. Data: 2017-05-03 01:04:44
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Wada - nie jest uchylny, do klapy się nie dostaniesz po założeniu rowerów.
    > No i bagażnik przysyłają spakowany jak meble ikei, złożenie zajmuje ok.
    > godziny.

    A co w przypadku, gdy łapa jest elektrycznie otwierana? Wtedy przez
    nieuwagę/roztargnienie można sobie niezłą szkodę zrobić :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2017-05-04 12:48:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 May 2017 13:26:43 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Manualami się zafiksowałeś;)
    > Kołami do góry go uczep
    > Poważnie piszę
    > Da radę

    Interesujące... A ja się bałem, że coś mi si stanie jak w innym miejscu za ramę
    powieszę, a mówisz aby kołami do góry :)

  • 14. Data: 2017-05-04 23:04:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-04-2017 o 20:44, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > A to zależy od samochodu i haka.W wypadku mojego - od 600 do 2000 PLN.

    > Ja niedawno kupiłem taki:
    > http://allegro.pl/bagaznik-uchwyt-rowerowy-na-4-rowe
    ry-twinny-nowy-i6780552949.html

    > https://www.youtube.com/watch?v=CUu1tajojvA
    > Nie najtańszy, ale solidny. Daleko z nim jeszcze nie jeździłem, ale
    > zapowiada się obiecująco. Zrobiłem trasę 2x30 km po to, żeby go
    > sprawdzić. Na boki ani drgnie, a góra-dół sporo mniej "tańczy", jak
    > takie "tradycyjne".
    > Pierwsze mocownie trochę zajmuje, bo trzeba dopasować do korb
    > rowerowych, ale potem zdejmowanie i zakładanie to już sama przyjemność.
    > Wada - nie jest uchylny,

    A nie ma wersji uchylnych?
    Bo może i pomysł na mocowanie fajny, już mnie szlag trafia z moim Thule
    i przeciąganiem pasków każdorazowym.
    Może sprzedam i kupię taki mniejszy twinny.