  • 1. Data: 2013-04-10 12:52:38
    Temat: Bemowo
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    Cześć,

    Czy na Bemowie w weekend, będzie jakieś konkretne stoiska wystawowe:
    akcesoria, części zamienne, nowe motocykle itp? Czy tylko spęd i pokazy
    jak wynika to ze strony www (http://www.otwarciesezonu.pl/)?

  • 2. Data: 2013-04-10 13:08:30
    Temat: Re: Bemowo
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-04-10 12:52, WIADRO pisze:
> [...]
    >
    > Czy na Bemowie w weekend, będzie jakieś konkretne stoiska wystawowe:
    > akcesoria, części zamienne, nowe motocykle itp? Czy tylko spęd i pokazy

    Jakże łatwo przypisać sobie hasło "ogólnopolskie" ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 3. Data: 2013-04-10 19:50:20
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    J_K_K <j...@i...fm> wrote:

    >Jakże łatwo przypisać sobie hasło "ogólnopolskie" ;)

    Ba, nasze junakowe spotkania zatem smialo bedziem zwac
    "Wszechswiatowe", skoro przybywali przyjaciele nie tylko z Europy ale
    i zza oceanu;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2013-04-11 07:56:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-04-10 19:50, Jacot pisze:

    > Ba, nasze junakowe spotkania zatem smialo bedziem zwac
    > "Wszechswiatowe", skoro przybywali przyjaciele nie tylko z Europy ale
    > i zza oceanu;)

    Jak zaczna przyjezdzac wlasciciele junakow z dalekiego wschodu to sobie
    zmienicie na 'galaktyczne' ;)

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2013-04-11 22:43:09
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    heja.

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości

    > Jak zaczna przyjezdzac wlasciciele junakow z dalekiego wschodu to sobie
    > zmienicie na 'galaktyczne' ;)

    Ups :)

    PS. Ja polecam bardziej na sobotę lokalne otwarcie sezonu oldschoolowyh
    sprzętów organizowane przez klub Kardan związany z SGGW.
    Otwacie będzie deszczowe, gdyż wybieram się osobiście i będzie dużo fajnych
    strucli ;)

    dane: Nowoursynowska 159, wjazd od Rodowicza. start 10.00

    Marcin Kasprzyk
    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    Radzymińska 206
    Warszawa