  • 1. Data: 2013-04-07 18:39:42
    Temat: Pierwszy Motocykl
    Od: Konradramixx <konrad314@_NOSPAM_poczta.pl>

    Witam. Mam pytanie dotyczące pierwszego motocykla. Jaki motocykl wybrać
    jako pierwszy nadający się do stuntu ? Najlepiej by miał 125cm3 silnika. I
    na co patrzeć przy zakupie takiego motocykla ? W sumie zastanawiałem się
    nad Hondą NSR 125, Aprilią Af1 Futura 125, oraz Aprilią RS 125. Proszę o
    poradę najlepiej specjalistów :D

    Z góry dzięki, i Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2013-04-07 18:47:02
    Temat: Re: Pierwszy Motocykl
    Od: Konradramixx <konrad314@_NOSPAM_poczta.pl>

    Konradramixx napisal

> [...]
    > na co patrzeć przy zakupie takiego motocykla ? W sumie zastanawiałem się
    > nad Hondą NSR 125, Aprilią Af1 Futura 125, oraz Aprilią RS 125. Proszę o

    Ps. Z powodu iż obowiązuje mnie ograniczenie kosztów chciał bym kupić taki
    do 3500zł

  • 3. Data: 2013-04-08 01:48:18
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Konradramixx" <konrad314@_NOSPAM_poczta.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Konradramixx napisal

    > Ps. Z powodu iż obowiązuje mnie ograniczenie kosztów chciał bym kupić taki
    > do 3500zł

    Jak masz ograniczenie kosztow do 3500 to nie kupuj takiego za 3500 tylko
    tanszy.
    Za pozostala gotowke zrobisz to co trzeba zrobic albo wymienic.
    A zawsze cos trzeba, szczegolnie w takim pulapie cenowym.

    Tmek