  • 1. Data: 2011-11-18 11:31:23
    Temat: Bezkarny kierowca potrącił rowerzystę
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    pl.regionalne.szczecin

    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10645689,
    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__DRASTYCZNE_.h
    tml

  • 2. Data: 2011-11-18 11:42:25
    Temat: Re: Bezkarny kierowca potrącił rowerzyst
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    jestes rozgarniety jak kupa lisci :/

    sz.

  • 3. Data: 2011-11-18 11:43:38
    Temat: Re: Bezkarny kierowca potrącił rowerzystę
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2011-11-18 11:31, jerzy.n wrote:
    > pl.regionalne.szczecin
    >
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10645689,
    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__DRASTYCZNE_.h
    tml

    Było, nawet z flejmem, z którego wynikało, że oczywiście winny był
    rowerzysta, bo nie uważał.

    Piotr

  • 4. Data: 2011-11-18 11:44:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 11:42:25 +0100, szufla napisał(a):

    > jestes rozgarniety jak kupa lisci :/

    Nie, on jest czukcza.
    Z dowcipu:

    Pewnego dnia Czukcza przyniósł do wydawnictwa napisaną przez siebie
    powieść. Redaktor przeczytał, po czym szczerze Czukczy tłumaczy:
    - No wiecie... Słabe to. Przydałoby się wam trochę klasyki poczytać. Tołstoja
    czytaliście? A Dostojewskiego? |
    Czukcza niespeszony:
    - Nie czytałem. Czukcza nie czytatiel! Czukcza pisatiel!

    On też nie jest czytatiel.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 5. Data: 2011-11-18 11:55:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Uncle,

    Friday, November 18, 2011, 11:43:38 AM, you wrote:

    Bezkarny_kierowca_potracil_rowerzyste__DRASTYCZNE_.h
    tml
    > Było, nawet z flejmem, z którego wynikało, że oczywiście winny był
    > rowerzysta, bo nie uważał.

    Jakoś nie zauważyłem wskazania winy rowerzysty. Wielu - w tym ja -
    uważa jedynie, że rowerzysta nie zrobił nic, żeby wypadku uniknąć.
    Wina kierowcy samochodu jest bezsporna.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-11-18 12:11:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/11/2011 10:55, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >
    > Jakoś nie zauważyłem wskazania winy rowerzysty. Wielu - w tym ja -
    > uważa jedynie, że rowerzysta nie zrobił nic, żeby wypadku uniknąć.

    To, że na świecie jest wielu głupców akurat niczym nie zaskakuje. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2011-11-18 12:12:40
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Wielu - w tym ja -
    > uważa jedynie, że rowerzysta nie zrobił nic, żeby wypadku uniknąć.
    > Wina kierowcy samochodu jest bezsporna.

    To moze podyskutujemy na ten temat :)

    sz.

  • 8. Data: 2011-11-18 12:23:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello szufla,

    Friday, November 18, 2011, 12:12:40 PM, you wrote:

    > To moze podyskutujemy na ten temat :)

    Ale po co? Wszystko już zostało powiedziane w poprzednim wątku na ten
    temat. Masz coś tak odkrywczego, że warto to jeszcze napisać? Czy tak
    tylko, żeby trochę potrollować?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-11-18 12:42:52
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > jestes rozgarniety jak kupa lisci :/

    Wypowiedziała sie "szufla"

  • 10. Data: 2011-11-18 12:45:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Nov 2011 12:42:52 +0100, jerzy.n

    > Wypowiedziała sie "szufla"

    ...zbierając je do kupy. ;)

    --
    Pozdor Myjk